Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
die rode 340 1.7 is van Jeroen en Esther uit hilversum; heeft geen 440 carb overigens (of misschien inmiddels wel maar die heb ik er niet op geknutseld).
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
flyhart;178274 schreef : Ahw okee.. nee 4 cijfers opzich niet. Cultureel erfgoed blabla.. maar voor 2250 kan je ook heel wat degelijkers degelijkers, maar roestigers rijden. Verwacht dat niet veel mensen 2250 voor een 343 gaan neerleggen, zeker niet bij de dealer.
Kun je mij dan vertellen waarom laatst die Volvo 760 Turbo Intercooler voor bijna 16k is weggegaan bij Schmidt-Gemert?
Je hebt er altijd mensen tussen zitten die dat bedrag ervoor over hebben en zoals ik het op foto zie lijkt me dat een schappelijk bedrag op onderhandelingsbasis.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Er zijn heel wat dealers die voor geen goud zo'n oude wagen in de showroom willen!
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;178279 schreef : is die van Thijs Klaassen toch? als ik me niet vergis werkt hij daar?
die rode 340 1.7 is van Jeroen en Esther uit hilversum; heeft geen 440 carb overigens (of misschien inmiddels wel maar die heb ik er niet op geknutseld).
als dat de beste man is met een zwart 360GLT inclusief alle opties (lees: leer, metertjes in het casettevak, zonnedak etc)
- Mark Smeets
- Moderator
-
ZwerverRoodbaard;178281 schreef : Kun je mij dan vertellen waarom laatst die Volvo 760 Turbo Intercooler voor bijna 16k is weggegaan bij Schmidt-Gemert?
Haha ik heb mail contact met de eigenaar van die auto gehad!
En hij zegt er zelf over:
Ik heb zelf een prachtige (en ook veel te dure !) 760 turbo uit 1986 gekocht met B230ET motor en 19.000 km
Dus nog altijd te duur
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ik was undercover in n Range Rover, helaas geen foto kunnen maken, zag m van n afstandje
Gr Ferdie