Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
flyhart;178160 schreef : Vandaag even wat broeken kopen, bij batavia stad... aangezien dit 20 minuten van m'n ouders is.
Deze 1.7 is iig bekend met de club, aangezien hij een v3c sticker op de nummerplaathouder had ^^ wie is 't?!
Ik was met de Mondeo
Deze rode 340 heb ik nog ooit op de auto-ambulance gehad bij het ophalen ven de blue special. Dit is ook zon clubauto. Als ik mij ook niet vergis heeft deze een 400-serie carburateur erop zitten.
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;172163 schreef : Vrijdagmiddag rond een uur of 17 reed ik op de A2 bij Echt toen ik ineens een bordeauxrode 740 met mistlampen in m'n spiegels zag. Ik dacht serieus dat het Mark was
Hij haalde in, en n?t toen ik wilde zwaaien zag ik dat dat Mark niet was (tenzij 'ie ineens heel wat jaartjes ouder was geworden), maar een 740GL sedan. PP-75-PP. Kenteken kwam me bekend voor, zit net even te zoeken en wat blijkt:
volvo300club.nl/advertenties.php?adid=3544
Gelijk maar even een mailtje gestuurd dus. Zie je niet elke dag, een rode origineel Nederlandse 740 sedan uit '86.
Ik kreeg van de betreffende man afgelopen week een mailtje, en grappig genoeg is dit dus de rode 740 die mij al vanaf januari in Sittard opvalt, staat altijd op dezelfde plek. Zelfs op streetview:
maps.google.nl/maps?hl=nl&q=sittard&ie=U...&spn=0,0.013894&z=17
Ik moet toch maar eens wat meer op kentekens gaan letten :f
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

De advertentie is al lang verwijderd (was verlopen), maar we kunnen wel concluderen dat de beste man "zijn" 740 heeft gevonden dankzij de V3C
- V300 register
- Verbannen
-
Nog nooit zoveel 3 series gespot als de laatste tijd
- Mark Smeets
- Moderator
-
volvofiel;178244 schreef : Haha, ja, die tip heb ik hem toen gegeven
De advertentie is al lang verwijderd (was verlopen), maar we kunnen wel concluderen dat de beste man "zijn" 740 heeft gevonden dankzij de V3C
haha jaa idd. Maar goed dat jij hem gezien hebt destijds, want mij zou de advertentie ook nooit zijn opgevallen
- V300 register
- Verbannen
-
En wat is duur? Als jij geen zin hebt in roestnarigheid maar je wilt wel dat oude neusje dan vind ik het echt geen slechte deal.