Het grote "Gespot" topic

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
05-09-2010 20:04 #845053 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote "Gespot" topic
Nu twijffel ik of dit die garage is wat ik al de hele tijd bedoel, ik heb deze auto's in elk geval ook gezien. Maar volgens mij was dit idd net 200 meter voor Stavelot. Nee dit is toch een andere garage, deze zijn te netjes ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2010 20:45 #845061 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Het grote "Gespot" topic
Zo! Een Lente Special met voorspoiler en GT-velgen en een vroege vijfdeurs GLT met spijltjes!:worship:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-09-2010 20:46 #845062 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Heeeeee SUnder!!!! nou dat was ik inderdaad, met de 46-GLG-8:
www.volvo300club.nl/auto.php?autoid=61

Jammer dat ik jou niet gezien heb, anders hadden we nog effe kunnen bijkletsen. Ik heb iig h??rlijk gevariomatiseerd daar op die heuvelweggetjes, was echt super.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-09-2010 23:17 #845087 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote "Gespot" topic
Och dat clubje Volvo's is al zo vaak gespot dat als de eigenaar een euro vroeg per foto hij ze allemaal naar concoursstaat kon restaureren.

Echt een laf zooitje, er hebben al verschillende personen aangeboden om een auto over te kopen, maar daar wil de eigenaar niks van weten :( "Liefhebber"

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-09-2010 23:25 #845089 door V300 register
nee, dan begrijp je inderdaad niet helemaal hoe de zaak in elkaar zit, als je daar in het voorbijgaan gaat vragen om een auto te kopen.

Dat dat kansloos is (zeker voor de appel-ei prijs die je voor soortgelijke wrakken betaalt via marktplaats) zie je toch al van een kilometer afstand? die auto's staan daar al 20 jaar zo....

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2010 01:03 #845092 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote "Gespot" topic
Als de beste man de mensen ongeveer wegjaagt en idd 20 jaar daar auto's laat verrotten ben je in mijn ogen geen liefhebber. Om vervolgens ook nog te weigeren om de auto's te verkopen aan iemand die wel liefhebber is moet er wel ergens iets fout zitten. Voor onderdelen of niet het blijft gewoon doodzonde om al die auto's 20 jaar lang te laten verpauperen en het gras maaien kan d'r ook al niet vanaf :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2010 09:04 #845099 door V300 register

antiekeradio;154897 schreef : Heeeeee SUnder!!!! nou dat was ik inderdaad, met de 46-GLG-8:
www.volvo300club.nl/auto.php?autoid=61

Jammer dat ik jou niet gezien heb, anders hadden we nog effe kunnen bijkletsen. Ik heb iig h??rlijk gevariomatiseerd daar op die heuvelweggetjes, was echt super.

Zag er uit als blik op oneindig, verstand op nul, stuur tussen de tanden en gang is alles.........;D
Kan ook niet anders, de omgeving leent zich er prima voor!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-09-2010 10:18 #845103 door V300 register
yep, nou en of. We waren daar op Zaterdag al geweest (en in stavelot / coo etc) dus ik kende de weg nog wel. Dan ga je vanzelf iets harder rijden :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2010 09:31 #845223 door V300 register

Mike Leonardus;153607 schreef : Da's de mijne..... Ik had 'm een weekje uitgeleend terwijl ik naar Sail was.

Ja ... en ik had de auto geleend .... ik zag de volvo achter mij, kon trouwens niet goed zien wat voor een het was. Ik hoorde je groet maar was wat te laat om te reageren, ook bij de rotonde trouwens. Dus bij deze gegroet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-09-2010 09:35 #845224 door V300 register

volvofiel;153129 schreef : Maandag in Nijmegen JR-10-RH (als ik het goed heb), puntgave driedeurs met spijltjes!

Vanmiddag reed ik vanaf Berg en Dal tot aan het centrum van Kranenburg direct achter een variomatische 340 GL Special met taartschep (ZH-70-ZD). Ik sneed een stukje af waardoor ik 'm later nog even in m'n spiegel zag, maar daar bleef het ook bij.

Edit: die oude man in die witte JR-10-RH is blijkbaar de eigenaar, want volgens de RDW is 'ie al sinds 1987 van een en dezelfde persoon!

Ja ... en ik had de auto geleend .... ik zag de volvo achter mij, kon trouwens niet goed zien wat voor een het was. Ik hoorde je groet maar was wat te laat om te reageren, ook bij de rotonde trouwens. Dus bij deze gegroet.

Moderators: Mark Smeets