Het grote "Gespot" topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
www.volvo300club.nl/auto.php?autoid=61
Jammer dat ik jou niet gezien heb, anders hadden we nog effe kunnen bijkletsen. Ik heb iig h??rlijk gevariomatiseerd daar op die heuvelweggetjes, was echt super.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Echt een laf zooitje, er hebben al verschillende personen aangeboden om een auto over te kopen, maar daar wil de eigenaar niks van weten
- V300 register
- Verbannen
-
Dat dat kansloos is (zeker voor de appel-ei prijs die je voor soortgelijke wrakken betaalt via marktplaats) zie je toch al van een kilometer afstand? die auto's staan daar al 20 jaar zo....
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;154897 schreef : Heeeeee SUnder!!!! nou dat was ik inderdaad, met de 46-GLG-8:
www.volvo300club.nl/auto.php?autoid=61
Jammer dat ik jou niet gezien heb, anders hadden we nog effe kunnen bijkletsen. Ik heb iig h??rlijk gevariomatiseerd daar op die heuvelweggetjes, was echt super.
Zag er uit als blik op oneindig, verstand op nul, stuur tussen de tanden en gang is alles.........

Kan ook niet anders, de omgeving leent zich er prima voor!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Ja ... en ik had de auto geleend .... ik zag de volvo achter mij, kon trouwens niet goed zien wat voor een het was. Ik hoorde je groet maar was wat te laat om te reageren, ook bij de rotonde trouwens. Dus bij deze gegroet.Mike Leonardus;153607 schreef : Da's de mijne..... Ik had 'm een weekje uitgeleend terwijl ik naar Sail was.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;153129 schreef : Maandag in Nijmegen JR-10-RH (als ik het goed heb), puntgave driedeurs met spijltjes!
Vanmiddag reed ik vanaf Berg en Dal tot aan het centrum van Kranenburg direct achter een variomatische 340 GL Special met taartschep (ZH-70-ZD). Ik sneed een stukje af waardoor ik 'm later nog even in m'n spiegel zag, maar daar bleef het ook bij.
Edit: die oude man in die witte JR-10-RH is blijkbaar de eigenaar, want volgens de RDW is 'ie al sinds 1987 van een en dezelfde persoon!
Ja ... en ik had de auto geleend .... ik zag de volvo achter mij, kon trouwens niet goed zien wat voor een het was. Ik hoorde je groet maar was wat te laat om te reageren, ook bij de rotonde trouwens. Dus bij deze gegroet.