Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
ZwerverRoodbaard;152398 schreef : Das best handig zo'n picknicktafel
Halve liters kunnen erop en er zit een randje aan zodat ze er niet afvallen :+
Om nog maar te zwijgen van al die dozen die je er op kunt zetten terwijl je naar je sleutels graaft :yesyes:
Maar inderdaad, Roos: een spoiler.
Enige nadeel: als je de auto schoonmaakt en het is warm moet je erg snel zijn met afspoelen, hij droogt namelijk supersnel (met vuil) weer op.
Gisteren kwam me op de Graafseweg (Nijmegen) nog een rode GLT (?) tegemoet. Zag er niet standaard uit, maar wel indrukwekkend aan het hoofd van een horde auto's na een stoplicht.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ZwerverRoodbaard;152385 schreef : Tegen het middag uur in Terborg aan de hoofdstraat ook een witte vijfdeurs 340 incl dik imperiaal. Letterlijk dik, want hier kon je de oude antieke kast van je oma wel op kwijt
Het kenteken begon volgens mij met ZP, maar weet het niet zeker.
Ik wou nog een foto'tje maken op de terugweg, maar toen kwam ik hem al onverwacht tegen op de weg tussen Doetinchem en Gaanderen.
Ha ja, die is van de schilder! Eerste eigenaar nog
Mooi wagentje, heeft mistlampen in de voorbalk.
- V300 register
- Verbannen
-
Verder van de week nog 2 gezien, beide geen sedan, verdere details ben ik vergeten.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Vanmiddag reed ik vanaf Berg en Dal tot aan het centrum van Kranenburg direct achter een variomatische 340 GL Special met taartschep (ZH-70-ZD). Ik sneed een stukje af waardoor ik 'm later nog even in m'n spiegel zag, maar daar bleef het ook bij.
Edit: die oude man in die witte JR-10-RH is blijkbaar de eigenaar, want volgens de RDW is 'ie al sinds 1987 van een en dezelfde persoon!
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik rij inderdaad altijd vanuit Heilig Landstichting via die smalle, heuvelachtige weg via Berg en Dal (over de mooie rotonde bij Tivoli) naar Wyler.
- V300 register
- Verbannen
-

Leuke route! Ik woon in dat gebiedje tussen de Meerwijkselaan (die slingerende smalle weg) en de Groesbeekseweg (waar je later linksaf slaat om op die rotonde te komen).
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
ZG-43-HX zilveren 3d GL puike staat
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;153129 schreef :
Vanmiddag reed ik vanaf Berg en Dal tot aan het centrum van Kranenburg direct achter een variomatische 340 GL Special met taartschep (ZH-70-ZD). Ik sneed een stukje af waardoor ik 'm later nog even in m'n spiegel zag, maar daar bleef het ook bij.
Da's de mijne..... Ik had 'm een weekje uitgeleend terwijl ik naar Sail was.