Het grote "Gespot" topic

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2010 07:37 #832587 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "Gespot" topic
Een 340 5-deurs in het licht-uni blauw. Heel apart kleurtje.. ziet er goed uit. Staat vaker op de P+R van station Almere Muziekwijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2010 13:18 #832617 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Het grote "Gespot" topic
vanmorgen had ik een rijklusje en was ik op pad achter een stel vrachtwagens aan die afgeleverd werden, in een ford mondeo van 2009, diesel 6bak dus opzich nieteens echt een straf. op de heenweg werd ons konvooi ingehaald (!!!!) door een trabantje met dikke blauwe pluimen uit de uitlaat:D op de terugweg met de chauffeurs van de trucks bij mij in de auto kwamen we achter een heftig schuddende 340 te staan in de file, nog geen 50 meter verder gingen de alarmlichten aan en stuurde ze het ding naar de vluchtstrook. nieuwschierig als ik was ging ik erachteraan om ff te kijken:+ na het voorstelrondje zei de mevrouw dat de auto ineens heel raar liep, weinig vermogen had en af en toe ook uitviel. ik opende de kap en het vacuumslangetje aan de carburateurvoet was half afgescheurd:). creatief dat slangetje afgedopt en de EMVK/ontkoppelaar leiding aangesloten op de leiding van de rembekrachtiger met het aanwezige T-stukje; starten en perfect lopen.

ze heeft na een bedankje beloofd om een kijkje te nemen op het forum/lid te worden, ik ben benieuwd:) de mannen bij me in de auto vonden het alleen maar gaaf dat ik zo wist waar ik moest zoeken :humor: we waren binnen 5 minuten weer onderweg:)

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2010 14:22 #832622 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Het grote "Gespot" topic

AvdAkker;144480 schreef : vanmorgen had ik een rijklusje en was ik op pad achter een stel vrachtwagens aan die afgeleverd werden, in een ford mondeo van 2009, diesel 6bak dus opzich nieteens echt een straf. op de heenweg werd ons konvooi ingehaald (!!!!) door een trabantje met dikke blauwe pluimen uit de uitlaat:D op de terugweg met de chauffeurs van de trucks bij mij in de auto kwamen we achter een heftig schuddende 340 te staan in de file, nog geen 50 meter verder gingen de alarmlichten aan en stuurde ze het ding naar de vluchtstrook. nieuwschierig als ik was ging ik erachteraan om ff te kijken:+ na het voorstelrondje zei de mevrouw dat de auto ineens heel raar liep, weinig vermogen had en af en toe ook uitviel. ik opende de kap en het vacuumslangetje aan de carburateurvoet was half afgescheurd:). creatief dat slangetje afgedopt en de EMVK/ontkoppelaar leiding aangesloten op de leiding van de rembekrachtiger met het aanwezige T-stukje; starten en perfect lopen.

ze heeft na een bedankje beloofd om een kijkje te nemen op het forum/lid te worden, ik ben benieuwd:) de mannen bij me in de auto vonden het alleen maar gaaf dat ik zo wist waar ik moest zoeken :humor: we waren binnen 5 minuten weer onderweg:)

Anders had die mevrouw even geluk dat de techneut van het V3C forum achter d'r reed :P

Ingehaald worden door een Trabbie is ook meer uitzondering dan regel :crazy1:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2010 14:39 #832626 door V300 register
Gisteren zag ik nog een zwarte 340 op de E19 net voor de Craybeckstunnel nabij Kontich...
Hij kwam me met een vaartje van 130 voorbij gereden... Heb nog willen signaleren dat er een van zijn reactiestangen bij de voorwielophanging los hing, maar het mocht niet baten!

Aan het rjigedrag te zien was het een jong kereltje... Hoop dat hij zijn auto is eerst onderhoud voor hij er verder weer mee gaat racen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2010 14:43 #832627 door Anjo van den Akker

Dendorssers;144489 schreef : Heb nog willen signaleren dat er een van zijn reactiestangen bij de voorwielophanging los hing

dat lijkt me stug, want dan boort je voorwiel zich in het binnenscherm.
ik denk dat je een stuk van de motorafschermplaat hebt zien bungelen, dat zie je heeel vaak bij de 340/360's van MY86 en later

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2010 15:17 #832632 door V300 register
Het was zeker geen motorbeschermplaat hoor Anjo, daarvan weet ik perfect hoe hij eruit ziet... Dit was iets helemaal anders en plooide niet onder de rijwind. Het was een metalen staaf, die schuin naar beneden hing te bungelen...

Mss was reactiestang wel het verkeerde woord, maar toch iets dat in verband stond met de ophanging vooraan!

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2010 18:02 #832643 door Anjo van den Akker
dan zou 't de stabilisatorstang kunnen zijn maar dat lijkt me stug

alhoewel, ik heb de laatste tijd wel meer rariteiten gezien mbt de stabilisatorstang :no_comment:

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-05-2010 19:04 #832654 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Het grote "Gespot" topic
Is dat zo? Kan ik me nou niks bij voorstellen....!

Maar goede reclame Anjo. We houden de inschrijvingen nauwlettend in de gate :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
21-05-2010 20:26 #832663 door V300 register
Moet je voorstellen dat je voor zo'n probleem routemobiel moet bellen. Die weten er natuurlijk niks van af en je bent 3 dagen je auto kwijt aan diagnose. Ze mag van geluk spreken dat jij er achter reed.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-05-2010 18:24 #832731 door V300 register
Gistermiddag kwam mij op het Keizer Traianusplein in Nijmegen een lichtblauwe 340 basis tegemoet rijden. Het kenteken van deze auto was PZ-73-GR.

Moderators: Mark Smeets