Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Net bijna het hele gespot-topic doorgespit, we zijn nooit gespot ?!
Bij deze dan, gespot, in hengelo, een witte volvo 340 gl.
Wordt gebruikt als gereedschap [edit; ons kind gebruikt em meestal als opslagplaats voor allerlei], niet zo heel mooi en gaaf, maar toch...We gaan ons best doen 'em zo lang mogelijk op de weg te houden
[we kregen nogal veel lampen kado van een meneer, die liggen hier in een grote kist, we zullen het juiste topic zoeken voor; gratis af te halen, prima onderdelen]
Vr gr! Tomvk.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Jazeker, clublid Peter S. uit Grave! Onlangs ben ik nog met jou meegereden naar de Biesbosch. De auto zou je moeten kennen vanwege mijn bezoeken aan Landhorst en het blauwe interieur. Jou had ik direct herkend. Al ruim 5,5 jaar ben ik eigenaar van de zilvergrijze 340 GL vario uit april 1986, maar nog nooit officieel gespot. In de regio waar ik gespot ben, heb ik overigens een kleine 30 jaar gewoond. Mijn ouders wonen er nog steeds en vandaag was ik op moederdagbezoek.Lucluc;143353 schreef : Zondag omstreeks 18.15 uur in Ottersum/Gennep een grijze hatch kenteken beginnend met PG. De bestuurder stak even zijn hand op bij passeren. Iemand van hier?
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Verder heb ik de LR-80-HF op de Rodelaan gespot. Een 3 of 5 deurs in bordeaux rood. Later nog de SJ-08-LT in Rijswijk. Heb bij Leidsenhage nog een witte 300 zien rijden. Maar geen kenteken gezien.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
tomvk;143274 schreef : Net bijna het hele gespot-topic doorgespit, we zijn nooit gespot ?!
Bij deze dan, gespot, in hengelo, een witte volvo 340 gl.
Wordt gebruikt als gereedschap [edit; ons kind gebruikt em meestal als opslagplaats voor allerlei], niet zo heel mooi en gaaf, maar toch...We gaan ons best doen 'em zo lang mogelijk op de weg te houden
[we kregen nogal veel lampen kado van een meneer, die liggen hier in een grote kist, we zullen het juiste topic zoeken voor; gratis af te halen, prima onderdelen]
Vr gr! Tomvk.
Volgens mij heb ik hem wel eens gezien. Maar vaak post ik niets meer, omdat er in Hengelo constant dezelfde 300's zie.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Van wie zou die toch zijn?
- Mark Smeets
- Moderator
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kleur: donker stofblauw. Jammer genoeg kon ik geen foto maken, we flitsten er voorbij, en ik zat niet achter 't stuur.....