Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
twkuiper;52120 schreef : Vorige week vrijdag op de A50 bij Ravenstein, een donkerblauwe 340/260 5-deurs dacht ik. Ik meende zelfs te zien dat de bestuurder ook mijn kant op keek, maar de wens is de vader van de gedachte natuurlijk
Later die dag deze prachtige 360 GLS, bij een grote schuur midden in de weilianden
En n?g later die dag, een rode driedeurs 340 in Wijchen? Stond geparkeerd op een parallelweg.
Dat zou ik zomaar geweest kunnen zijn, ik rijd een blauwe 5drs 360GL (SR-61-BJ). Ik kijk sowieso naar alle 300 series op de weg, zelfs aan de andere kant van de snelweg zie ik volgens mij zo'n beetje alles
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Dacht dat de 360 hier in Hengelo zeldzaam werd. In 1 week tijd 3 360's gespot (inclusief mijn eigen)
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
volvofiel;52176 schreef : Heeft die Mensink eigenlijk veel 300's? Ik zie zijn naam regelmatig voorbij komen.
Hij heeft bij zijn bedrijf een stuk of 9 staan
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
volvofiel;52176 schreef : Heeft die Mensink eigenlijk veel 300's? Ik zie zijn naam regelmatig voorbij komen.
elpee;52342 schreef : Hij heeft bij zijn bedrijf een stuk of 9 staan
Niet meer, staan er nu nog een stuk of 3 ? 4, wie nog wat moois en betrouwbaars wil hebben, moet snel zijn... volgens mij gaan de 300's sneller verdwijnen dan dat we zelf verwachtten...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vandaag een goudbruine 340 gespot op de Bijleveldsingel in Nijmegen. Ik zwaaide naar de bestuurder, die vervolgens nogal verrast opkeek en toen maar terugzwaaide
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ben overigens nog steeds niet bekomen van het zien van een echte rode GLS. Dit was de tweede keer dat ik hem zag. Hoe kom ik erachter van wie die is?