Het grote "Gespot" topic
- V300 register
- Verbannen
-
Heb ??ntje in dezelfde kleur, in wederopbouw.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Pistonpen paultje;51857 schreef : Zo'n dakdrager heeft wel stijl
Vond ik ook! Hoort er natuurlijk wel een koffer op te liggen. Of een bak bier natuurlijk...
Ik heb ook wel eens gekeken naar zo'n drager, maar ik ben te bang voor mijn dakgootlijstjes...
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zag gisteren in Valkenswaard een (GLE) uit '86. Donkerrood metallic... en.. hou me vast: rood pluche aan de bonnenkant. Heb geprobeerd m te achtervolgen, maar was te laat. Ik moest voor een stoplicht wachten, en hij niet...GRMBL. Ik had m liever niet gezien.... nou weet ik dat er nog zijn. Trouwens zag ik ook dat er de stereotype bestuurder inzat. Oudere man. Als iemand weet waar ie thuishoort... laat t me weten.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Later die dag deze prachtige 360 GLS, bij een grote schuur midden in de weilianden
En n?g later die dag, een rode driedeurs 340 in Wijchen? Stond geparkeerd op een parallelweg.
- V300 register
- Verbannen
-
volvodieselaar;52111 schreef : HEEELLLPPP!!!!
Zag gisteren in Valkenswaard een (GLE) uit '86. Donkerrood metallic... en.. hou me vast: rood pluche aan de bonnenkant. Heb geprobeerd m te achtervolgen, maar was te laat. Ik moest voor een stoplicht wachten, en hij niet...GRMBL. Ik had m liever niet gezien.... nou weet ik dat er nog zijn. Trouwens zag ik ook dat er de stereotype bestuurder inzat. Oudere man. Als iemand weet waar ie thuishoort... laat t me weten.
AHHHHHHHH, ze zijn er zeker nog!!!! Vandaag gespot in het centrum van Nijmegen (Doddendaal) een 360 GLS bordeauxrood metallic MET ROOD INTERIEUR. Ik dacht dat ik gek werd! Modeljaar '85, precies als mijn groene, maar dan in het rood. Hebbe, hebbe, hebbe.
- V300 register
- Verbannen
-
Ook gespot: bij het programma Yorin Travel ging het over iemand die richting de noordkaap reisde, en ik zag ineens een blauwe 340/360 geparkeerd staan op de achtergrond!