het FORUM update topic (oude discus forum)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
22-08-2005 08:05 #648532
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
Ik ben helemaal met Jeroen eens wat betreft IrfanView
www.irfanview.com/
. IrfanView is klein, handig, snel en doet precies wat het moet doen. Naast verkleinen van afbeeldingen kan je ook heel handig de foto's zoals vakantie foto's vertonen via een diashow. Daarnaast heeft het handige gereedschappen om afbeeldingen bij te knippen, kleuren omzetten naar b.v. zwart wit, verscherpen en nog veel meer.
Alleen voor het downloaden en istalleren is iets meer nodig, namelijk 3 onderdelen:
1. IrfanView zelf. Deze kan je downloaden van een van de servers op: xs4all-nl.tucows.com/files2/iview397.exe
2. Daanaast moet je de plugins van IrfanView downloaden op: xs4all-nl.tucows.com/files3/irfanview_plugi ns_397.exe
3. Om IrfanView in het Nederlands te krijgen moet je de taal= language plugin voor Nederlands downloaden van: www.irfanview.net/lang/nederlands.zip
Istalleren van IrfanView gaat nu in 3 stappen.
1. Istalleer IrfanView (als het goed is staat eBay options uit gevinkt, laat dat zo, is alleen maar vervelend). Kies Select All in een van de istallatie pagina's
2. Istalleer de IrfanView plugins
3. Pak nederlands.zip uit en plaats een van de uitgepakte .dll bestanden b.v. Nederlands1.dll via Kopieren en plakken in map Program Files/ IrfanView en dan in de map languages.
Open daarna IrfanView voor de eerste keer en ga naar Oties en dan Change language en selecteer daar nederlands. Daarna is IrfanView pas in het Nederlands.
Tip: Foto's verschillen nogal van grootte en om de weergave via IrfanView prettiger te maken kan je het beste de weergave aanpassen. Want nu zal je zien dat grootte foto's met veel pixels niet op het scherm goed vetoont kunnen worden.
Ga van Weergave naar Weergave opties en stel in: Alleen grote afbeeldingen aanpassen aan venster.
Hans
Alleen voor het downloaden en istalleren is iets meer nodig, namelijk 3 onderdelen:
1. IrfanView zelf. Deze kan je downloaden van een van de servers op: xs4all-nl.tucows.com/files2/iview397.exe
2. Daanaast moet je de plugins van IrfanView downloaden op: xs4all-nl.tucows.com/files3/irfanview_plugi ns_397.exe
3. Om IrfanView in het Nederlands te krijgen moet je de taal= language plugin voor Nederlands downloaden van: www.irfanview.net/lang/nederlands.zip
Istalleren van IrfanView gaat nu in 3 stappen.
1. Istalleer IrfanView (als het goed is staat eBay options uit gevinkt, laat dat zo, is alleen maar vervelend). Kies Select All in een van de istallatie pagina's
2. Istalleer de IrfanView plugins
3. Pak nederlands.zip uit en plaats een van de uitgepakte .dll bestanden b.v. Nederlands1.dll via Kopieren en plakken in map Program Files/ IrfanView en dan in de map languages.
Open daarna IrfanView voor de eerste keer en ga naar Oties en dan Change language en selecteer daar nederlands. Daarna is IrfanView pas in het Nederlands.
Tip: Foto's verschillen nogal van grootte en om de weergave via IrfanView prettiger te maken kan je het beste de weergave aanpassen. Want nu zal je zien dat grootte foto's met veel pixels niet op het scherm goed vetoont kunnen worden.
Ga van Weergave naar Weergave opties en stel in: Alleen grote afbeeldingen aanpassen aan venster.
Hans
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-08-2005 09:35 #648533
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
Kijk, daar heb je wat aan! Iedereen Infranview downloaden! 

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-08-2005 11:50 #648534
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
vraagje: is het 'quote knopje' gesneuveld?
Verder niets dan goeds over de wijziging.
Andre.
Verder niets dan goeds over de wijziging.
Andre.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2005 21:46 #648535
door V300 register
Zo ff een tijdje niet geweest, en mega veranderingen.
Ziet er gelikt uit
gr paul
Ziet er gelikt uit
gr paul
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-08-2005 22:14 #648536
door V300 register
Kan die scrollbalk weer terug in de linkerkolom van de hoofdpagina?
Anders moet ik steeds eerst mijn pixels veranderen om bij andere dingen te komen.
Hij was er even wel in de nieuwe voorpagina.
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 28 augustus 2005)
Anders moet ik steeds eerst mijn pixels veranderen om bij andere dingen te komen.
Hij was er even wel in de nieuwe voorpagina.
(Bericht gewijzigd door fransiscus op 28 augustus 2005)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-08-2005 23:19 #648537
door V300 register
owww verhip dat heb ik gedaan!!!
was NIET de bedoeling om die weer weg te halen.
(ik had die wijziging niet meer doorgevoerd op de kopie die ik op eigen PC heb staan, en had daar wat dingen aan gewijzigd, die ik online wilde hebben. online bestanden overschreven, en voila, foetsie was je scrollbalk...)
ga dat zsm weer rechtzetten.
Groetjes Wouter
was NIET de bedoeling om die weer weg te halen.
(ik had die wijziging niet meer doorgevoerd op de kopie die ik op eigen PC heb staan, en had daar wat dingen aan gewijzigd, die ik online wilde hebben. online bestanden overschreven, en voila, foetsie was je scrollbalk...)
ga dat zsm weer rechtzetten.
Groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2005 11:57 #648538
door V300 register
scrollbalk is terug Frans,
we hebben sinds gisteravond ook een nieuw forumlogo. (bovenaan de 'topics' pagina)
we hebben sinds gisteravond ook een nieuw forumlogo. (bovenaan de 'topics' pagina)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2005 14:31 #648539
door V300 register
Leuk logo
Lijkt wel het type letter van de sticker voor op je achterruit.
Lijkt wel het type letter van de sticker voor op je achterruit.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-09-2005 17:01 #648540
door V300 register
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-09-2005 20:30 #648541
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
Missen we ineens een zooi berichten hier of ligt dat aan mij?
Moderators: Mark Smeets