het FORUM update topic (oude discus forum)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2006 10:27 #648842 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
Duidelijk! dank voor de uitleg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-01-2006 13:29 #648843 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
om even terug te komen op het topic

Ist wat?

Ja natuurlijk is het wat!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-02-2006 21:22 #648844 door V300 register
[KNIP]discussie uit topic over de website:[KNIP]

Het forum en de site zijn volledig gescheiden.
Ik heb niets met het forum van doen, maar hier wordt aan gewerkt

Aangezien er hier veel mensen zijn die GEEN lid zijn , maar wel "forumverslaafd" zijn.
Zijn we zeer benieuwd wat er nog in het vat zit..........

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-02-2006 22:43 #648845 door V300 register
Er wordt nieuwe software aangekocht en voor zover ik weer blijven de databases gescheiden.

Dus een forum account en een site account (alszijnde officieele inschrijving) apart.

Bij onze vereniging zijn we ook al 2 jaar bezig van 2 databases 1 te maken met alle leden erin. Maar dat schiet dus neit hard op, het is ook best moeilijk.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2006 01:09 #648846 door V300 register

Het forum en de site zijn volledig gescheiden.
Ik heb niets met het forum van doen, maar hier wordt aan gewerkt.

dit had betrekking op het bericht van Frans Pannekeet:

Ik ben over alles tevreden maar een klein dingetje mis ik nog.
"quoten"

oplossing bestaat al; quoten kan wel maar niemand weet hoe het werkt (daarom willen we dus een nieuw forum ):

<font size="+1">
&#92;quote&#123; te quoten tekst &#125; [/color]

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2006 14:50 #648847 door V300 register
Leuke gasten die webmasters, maar een eisen dat ze stellen

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-02-2006 21:48 #648848 door V300 register
soms moet je hogere eisen stellen dan de huidige gebruikers, omdat dat wel eens de enige manier kan zijn om juist ook meer nieuwe gebruikers te trekken ...

Groetjes Wouter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2006 17:14 #648849 door V300 register
helaas kan ik hier geen poll of enquete toevoegen;

toch wil ik graag jullie mening horen over een mogelijke herindeling van de forum onderwerpen.

nu de advertentierubrieken weg zijn is er immers weer wat meer ruimte om een duidelijker onderscheid te maken.

1e voorbeeld; momenteel gaat ook serieuze discussie over algemene auto onderwerpen zoals andere modellen van Volvo etc, in de categorie 'V3C cafe' dit topic wordt regelmatig opgeschoond en daardoor verdwijnt er soms wel eens nuttige informatie. een categorie 'Algemene
(volvo) Discussie' zou wellicht een welkome aanvulling kunnen zijn.
Ook denk ik dat het wel leuk is om een 'projecten' categorie te hebben, waar je van aankoop tot 'finishing touch' dingen kunt laten zien (vooral foto's en uitleg) van waar je mee bezig bent.

In de technische hoek zou ik het zelf bijvoorbeeld wel zien zitten om wat uitbreidingen aan te brengen, zodat niet meer bijna alles bij 'techniek algemeen' terechtkomt.

daarbij kun je denken aan forums over de elektronica, wielophanging + remmen, en een categorie voor topics met veel foto's en uitleg over een succesvol uitgevoerde klus ('garagescene')

zoals gezegd, roept u maar.

Groetjes Wouter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2006 17:18 #648850 door V300 register
Een categorie garage-scene is een super idee! Alleen is dan de vraag of je het in de projecten categorie zet of in de garage-scene...

Onderverdeling van techniek algemeen ben ik 1000% voor! Je zoekt je nu echt een ongeluk.

Ideeen heb ik in dat opzicht niet.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-03-2006 17:29 #648851 door V300 register
Tja, een andere indeling kan op zich geen kwaad alleen heb ik zo snel even geen suggesties......

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC