het FORUM update topic (oude discus forum)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-08-2005 01:39 #648502
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
Het grootste deel van de forumgebruikers staat nog NIET in het goede userlevel vermeld.
We (vooral Diede) zijn hier hard mee bezig.
als alle accounts bijgewerkt zijn, zullen we het forum herladen en komt als het goed is alles goed met de weergave.
dit geldt dus ook voor jou Fred, in je profiel staat het inmiddels correct.
nieuwe berichten worden het eerst correct weergegeven, later zullen de oude ook rechtgetrokken worden.
vervang "Fred" door "Marwin", en lees het nog eens ;-)
gezien je aantal berichten heb je recht op de status 'wannabe V3C lid' LOL :-)
Groetjes Wouter
We (vooral Diede) zijn hier hard mee bezig.
als alle accounts bijgewerkt zijn, zullen we het forum herladen en komt als het goed is alles goed met de weergave.
dit geldt dus ook voor jou Fred, in je profiel staat het inmiddels correct.
nieuwe berichten worden het eerst correct weergegeven, later zullen de oude ook rechtgetrokken worden.
vervang "Fred" door "Marwin", en lees het nog eens ;-)
gezien je aantal berichten heb je recht op de status 'wannabe V3C lid' LOL :-)
Groetjes Wouter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-08-2005 11:23 #648503
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
Het ziet er inderdaad een heel stuk beter uit.
Toppie mannen
Toppie mannen
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-08-2005 12:08 #648504
door V300 register
Terzijde,
Via welke provider of server wordt dit forum "gehost"?
De Harmonie en Drumband waar ik lid van ben hebben tot voor kort een forum gehad, via BBFREE.COM
Het hele forum-gebeuren was net tot bloei gekomen en liep erg lekker, maar, zo blijkt, een paar weken geleden is BBFREE.COM in de verkoop gegaan (failliet?) en sindsdien is ons forumpie helemaal "dood". Helaas hadden we ook nog geen back-ups e.d. aangezien we nog maar net bezig waren.
Als iemand goedkope of gratis tips heeft die ook nog eens betrouwbaar zijn, hoor ik het graag.
Via welke provider of server wordt dit forum "gehost"?
De Harmonie en Drumband waar ik lid van ben hebben tot voor kort een forum gehad, via BBFREE.COM
Het hele forum-gebeuren was net tot bloei gekomen en liep erg lekker, maar, zo blijkt, een paar weken geleden is BBFREE.COM in de verkoop gegaan (failliet?) en sindsdien is ons forumpie helemaal "dood". Helaas hadden we ook nog geen back-ups e.d. aangezien we nog maar net bezig waren.
Als iemand goedkope of gratis tips heeft die ook nog eens betrouwbaar zijn, hoor ik het graag.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-08-2005 12:37 #648505
door V300 register
@Luc
Ik heb mijn website gehost via budgetwebhosting.
www.budgetwebhosting.nl/php/
Goedkoop en, ondanks een 2keer korte uitval van de server, betrouwbaar.
Ik heb mijn website gehost via budgetwebhosting.
www.budgetwebhosting.nl/php/
Goedkoop en, ondanks een 2keer korte uitval van de server, betrouwbaar.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-08-2005 14:22 #648506
door V300 register
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-08-2005 19:09 #648507
door V300 register
@Luc, aangaande; Via welke provider of server wordt dit forum "gehost"?
Hoi Luc, het forum is een 'programma' wat draait op onze eigen (virtuele) webserver www.volvo300club.nl
de beschikbaarheid en betrouwbaarheid hebben we dus geheel zelf in de hand.
de webruimte wordt momenteel gehost door sitebytes. we zijn op zoek naar een aanbieder met een gunstiger prijs/kwaliteit verhouding bij wat we nodig hebben. de eerstvolgende mogelijkheid om over te stappen is begin 2006.
Tegen die tijd zal de site die overgezet gaat worden naar een andere host, redelijk onherkenbaar zijn tov de huidige....
Hoi Luc, het forum is een 'programma' wat draait op onze eigen (virtuele) webserver www.volvo300club.nl
de beschikbaarheid en betrouwbaarheid hebben we dus geheel zelf in de hand.
de webruimte wordt momenteel gehost door sitebytes. we zijn op zoek naar een aanbieder met een gunstiger prijs/kwaliteit verhouding bij wat we nodig hebben. de eerstvolgende mogelijkheid om over te stappen is begin 2006.
Tegen die tijd zal de site die overgezet gaat worden naar een andere host, redelijk onherkenbaar zijn tov de huidige....
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-08-2005 21:49 #648508
door V300 register
Als het goed is heeft nu weer iedereen netjes de juiste status.
Mocht je nog steeds verkeerd staan, even opnieuw inloggen of refreshen (F5 drukken). Sta je dan nog verkeerd, mail mij dan ff:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Gr. Diede
Mocht je nog steeds verkeerd staan, even opnieuw inloggen of refreshen (F5 drukken). Sta je dan nog verkeerd, mail mij dan ff:
Gr. Diede
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-08-2005 01:06 #648509
door V300 register
wederom grote wijzigingen.
gaat om wat structuur updates;
- andere naamgeving + indeling topics.
bijv; discussies 1.7 en diesel samengevoegd
- lees/schrijf rechten zijn ingrijpend aangepast.
inspiratie voor deze indelingen komt uit de
discussies lid/geregistreerde gast.
(voorbeeld; topic 'volvoice' is samen met andere topics alleen nog zichtbaar voor V3C leden)
een volledig overzicht van topics, bijbehorende lees/schrijf rechten en soortgelijke wederwaardigheden zal ik publiceren in een gesloten topic aan de kop van het forum. dat gaat dan op den duur functioneren als gebruikershandleiding van het forum.
DOOR DE 1e WIJZIGING IS HET NODIG JE E-MAIL NOTIFICATIES TE CONTROLEREN/HERSTELLEN.
groetjes Wouter
PS in het vat zit nu nog;
- iconen bij topics kloppend maken met lees/schrijf rechten
- nieuwe+laatst actieve topics --> Bovenaan de lijst
- nieuwe berichten bovenaan de thread??? (is dit echt wenselijk?? GRAAG jullie input)
- u vraagt en ...
gaat om wat structuur updates;
- andere naamgeving + indeling topics.
bijv; discussies 1.7 en diesel samengevoegd
- lees/schrijf rechten zijn ingrijpend aangepast.
inspiratie voor deze indelingen komt uit de
discussies lid/geregistreerde gast.
(voorbeeld; topic 'volvoice' is samen met andere topics alleen nog zichtbaar voor V3C leden)
een volledig overzicht van topics, bijbehorende lees/schrijf rechten en soortgelijke wederwaardigheden zal ik publiceren in een gesloten topic aan de kop van het forum. dat gaat dan op den duur functioneren als gebruikershandleiding van het forum.
DOOR DE 1e WIJZIGING IS HET NODIG JE E-MAIL NOTIFICATIES TE CONTROLEREN/HERSTELLEN.
groetjes Wouter
PS in het vat zit nu nog;
- iconen bij topics kloppend maken met lees/schrijf rechten
- nieuwe+laatst actieve topics --> Bovenaan de lijst
- nieuwe berichten bovenaan de thread??? (is dit echt wenselijk?? GRAAG jullie input)
- u vraagt en ...
- Thomas de Wit (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-08-2005 14:02 #648510
door Thomas de Wit (GAST)
Beantwoord door Thomas de Wit (GAST) in topic het FORUM update topic (oude discus forum)
Ik vind het 2e en 3e punt wel belankrijk. Het geeft meer overzicht.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-08-2005 00:36 #648511
door V300 register
nieuwe topics, en topics waarin opnieuw gepost wordt, komen voortaan bovenaan de lijst te staan.
1 dingetje = helaas, pindakaas, (erg jammer) het forum kan/wil(?) de bestaande topiclijsten niet opnieuw sorteren.
heb nog gekeken of nieuwe berichten bovenaan nuttig is, maar het 'voeg hier je bericht toe' blijft toch onderin staan.....
1 dingetje = helaas, pindakaas, (erg jammer) het forum kan/wil(?) de bestaande topiclijsten niet opnieuw sorteren.
heb nog gekeken of nieuwe berichten bovenaan nuttig is, maar het 'voeg hier je bericht toe' blijft toch onderin staan.....
Moderators: Mark Smeets