Dit overkwam mij
- Rob Spoon
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 16:19 #112343
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Dit overkwam mij
Ik zie in de 1800S alleen de reflex van mijn LED strip derde remlicht op de achterruit. Maar dat is alleen nummer drie...
En dat is geen vloeistofnivo-meter. Zou wel handig kunnen zijn, als je weet dat je remvloeistof verliest. Als dat niet zo is, gewoon tijdig bijhouden, toch?
En dat is geen vloeistofnivo-meter. Zou wel handig kunnen zijn, als je weet dat je remvloeistof verliest. Als dat niet zo is, gewoon tijdig bijhouden, toch?
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-04-2012 16:55 #112344
door Boele Braaksma
Handrem goed afstellen helpt natuurlijk ook voor noodgevallen. Bij de 1800 werkt hij beter dan bij de Combi. Daar kan ik al rijdend de wielen laten blokkeren. Goed genoeg dus
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Dit overkwam mij
"Rob Spoon" schreef:
Ik zie in de 1800S alleen de reflex van mijn LED strip derde remlicht op de achterruit. Maar dat is alleen nummer drie...
Handrem goed afstellen helpt natuurlijk ook voor noodgevallen. Bij de 1800 werkt hij beter dan bij de Combi. Daar kan ik al rijdend de wielen laten blokkeren. Goed genoeg dus
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
14-04-2012 22:39 #112793
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Dit overkwam mij
Even een update. De remservo werkt weer, heb er een nieuwe rubberset in gezet en is weer als nieuw. Het klopt inderdaad wat je zegt Rudi, zelf doen is goed mogelijk. Schrok wel even toen ik hem opende, er kwam 800 cc remvloeistof uit de vacuumpot. Je zou dus kunnen zeggen dat het remsysteem gespoeld is, ik zet nu toch mijn vraagtekens bij de 1,8 bar waarmee dit gebeurt is......is dit niet wat aan de hoge kant?
In de 30 jaar dat ik nu Amazon rij is dit gelukkig de eerste keer geweest dat ik problemen met m'n remmen heb gehad, heb wel van dit voorval geleerd. Op internet vond ik een sensor van Audi die past op het kunststof reservoir van de Amazon, mogelijk ook op die van de Katterug. Omdat gaten boren in het dashboard voor lampjes mij te ver gaat, heb ik deze aangesloten op een 12 volt zoemer die uit het zicht zit.
Onderdeelnummer: 431 611 351A
Gebruikt in: Audi 100 bj 1977-1982
Audi 200 bj 1980-1983
Audi Quatro bj 1980-1991
Groeten, Rob
In de 30 jaar dat ik nu Amazon rij is dit gelukkig de eerste keer geweest dat ik problemen met m'n remmen heb gehad, heb wel van dit voorval geleerd. Op internet vond ik een sensor van Audi die past op het kunststof reservoir van de Amazon, mogelijk ook op die van de Katterug. Omdat gaten boren in het dashboard voor lampjes mij te ver gaat, heb ik deze aangesloten op een 12 volt zoemer die uit het zicht zit.
Onderdeelnummer: 431 611 351A
Gebruikt in: Audi 100 bj 1977-1982
Audi 200 bj 1980-1983
Audi Quatro bj 1980-1991
Groeten, Rob
15-04-2012 10:18 #112800
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Dit overkwam mij
Mooie vinding!
Waar heb je die dop (online?) kunnen kopen?
Waar heb je die dop (online?) kunnen kopen?
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
15-04-2012 15:39 #112813
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic Dit overkwam mij
Nee Lars, niet online maar via Marktplaats. Waarschijnlijk zijn ze wel op meer plaatsen tekoop. Anders misschien op de sloop, daar staan ze zeker.