<p>Er wordt dus flink wat afgeknutseld. In mijn contacten met Retronics in Apeldoorn al flink wat meegemaakt, dure investeringen aan van alles en nog wat, blijkt dat er wel goede verdeler, maar onjuiste vacuumunit op zit. Omdat onze trouwe auto's veel marges kennen, denken wij dat alles het wel goed doet, totdat je de karakteristiek van de verdeler op de testbank nameet. Een B18 is echt iets anders dan een B20, al blijft alles best wel lopen. Samen met Peter Hulshof van Retronics, die ook regelmatig hierover uitleg geeft op technische avonden, kom je achter veel geheimen.</p><p>Peter resivseert als een van de weinige experts in Nederland ontstekingen en zorgt ook dat alles weer klopt. Dus ook nog even nagaan welke nokkenas er in je B20 ligt (A,C of zelfs vreemder?) en dan zou alles echt op orde kunnen komen. Peter kan je verdeler op de testbank zetten en weer precies zo repareren dat hij aan de fabrieks specificaties voldoet.</p><p>Kortom, bij twijfel contact opnemen Retronics uit Apeldoorn voor een echt zeker advies055 5420431 In dit geval dus wel Apeldoorn bellen</p><p>Rob Hendriks</p>