amazon v8

Lees meer
09-06-2009 16:02 #92268 door Niels Brugman
Beantwoord door Niels Brugman in topic amazon v8
Ik vind 't wel wat apart dat er mensen zonder typegoedkeuring met een v8 rondrijden. Volgens mij ben je er met een apk alleen nog niet namelijk. Het zou mij niet verbazen dat je niet verzekerd bent wanneer er een v8 in je wagen ligt die niet op je papieren staat en dus ook nog niet veilig is bevonden door de RDW.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-06-2009 18:36 #92267 door Bart Coppens
Beantwoord door Bart Coppens in topic amazon v8
<p>@Niels; staat me nog een aflevering van webmisbruikers bij waarin een 'petje' een zwaar GTI blok in een oude Golf had gebouwd, Politie trok 'm aan de kant en de auto moest naar het bureau. Volgens mij hadden ze het daarbij ook over de verzekering....</p><p>Wat betreft verzekering, de mijne heeft geen LPG op kenteken. Lag er wel in maar is nu afgekoppeld. Zou dat problemen geven met de verzekering als ik deze weer aankoppel denk je?</p><p>Cheers</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-06-2009 09:50 #92266 door Sjors H (GAST)
Beantwoord door Sjors H (GAST) in topic amazon v8
<p>Bij Wim's Classics www.wimsclassics.nl/ heeft lang een donker groene Amazon met V8 te koop gestaan, ik dacht ook met Rover blok en met Jaguar assen wellicht kan hij je wat vertellen over ombouw.</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-06-2009 19:36 #92265 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic amazon v8
<p>@Bart: neem geen risico qua verzekering en laat de LPG gewoon ff op kenteken zetten! heb je ook geen probleem met de APK (of is de installatie d&aacute;&aacute;rom afgekoppeld?).</p><p>jammer dat 't V8 verhaal zo lastig wordt... hoewel, ik ken een APK garage waar je motorkap echt niet open hoeft als-t-ie maar mooi glimt... ;-) maar ja, blijft een risico natuurlijk; ook qua kleine lettertjes in je verzekering... je moet er niet aandenken dat je iets of iemand platrijdt, zowiezo natuurlijk al niet, maar als je dan ook nog eens niet verzekerd blijkt te zijn... </p><p>iemand trouwens ervaring met het keuren voor een V8 (of b.v B30 in Ama) typegoedkeuring ?</p>

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-06-2009 20:30 #92264 door Bart Coppens
Beantwoord door Bart Coppens in topic amazon v8
@Hans: nee hij is afgekoppeld omdat ie niet op kenteken staat en ik in eerste instantie geen risico wilde lopen. Maar als het verz. technisch geen probleem is dan koppel ik 'm weer aan. Dan maar eens in de 2 jaar eraf voor de APK. Is volgens mij moeilijk om 'm ergens te laten keuren als 't niet door een erkend bedrijf is ingebouwd, vandaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-06-2009 13:47 #92263 door Niels Brugman
Beantwoord door Niels Brugman in topic amazon v8
@Bart: Toevallig hoorde ik onlangs van iemand dat je zelf een lpg installatie mag inbouwen, zolang je 'm daarna maar laat keuren bij een lpgboer. Die schijnen daarvoor gewoon een checklist af te lopen. Dan heb je 't iig in orde. Misschien dat niet alle bedrijven dat doen, maar 't kan wel. Ik zou geen risico willen lopen als 't om de verzekering gaat. Bovendien, ook al zou 't dan een paar tientje kosten om het te regelen, verdient het zich redelijk snel terug...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-06-2009 15:10 #92262 door Bart Coppens
Beantwoord door Bart Coppens in topic amazon v8
@Niels: Ik ga eens wat rondbellen of er lpg boeren zijn die daartoe bereid zijn :) Thanx!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-06-2017 22:26 #170117 door S.P.H Simon
Beantwoord door S.P.H Simon in topic amazon v8
Is het nog wat geworden?

Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-10-2017 17:58 #172422 door S. Terwiel
Beantwoord door S. Terwiel in topic amazon v8
Volgens rdw steekproef officier. Is het geen enkel probleem om een v8 op kenteken te krijgen. Volgens hem voor dat je aan begint zorg dat je auto al gekeurd is. En bouw netjes de blok en transmissie erin. Blok hoef niet eens te lopen. Maak een afspraak voor het om keuren. En als alles netjes gedaan is word het cilinder antaal en inhoud gewoon omgeschreven. Heb altijd risico van terugroep acties. Maar het gebeurt niet vaak zegt ie. Omdat er geen vermogen staat vermeld op je kenteken mogen hun niet veroordelen of het nieuwe blok te veel vermogen heeft ofzo. Maar hij zegt ook er na dat je moet geen andere modificaties uitvoeren anders word je door gestuurd naar leeuwarden. Een ding te gelijk dan komt het goed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-10-2017 18:13 #172423 door S. Terwiel
Beantwoord door S. Terwiel in topic amazon v8
In mijn amazon ben ik van plan om een ls chevy ( aluminium blok) in te bouwen. Ik heb me thuis werk gedaan darrom weet ik het wel. Anders heeft het geen zin om te beginen natuurlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.