Mijn motor revisie.

Lees meer
17-02-2017 16:16 #166822 door Raymond Postema
Beantwoord door Raymond Postema in topic Mijn motor revisie.
Oké zal eens offerte aanvragen daar bedankt.

Gr raymond

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-02-2017 16:58 #166823 door S.P.H Simon
Beantwoord door S.P.H Simon in topic Mijn motor revisie.
wat kost zo'n revisie bij T.Tuning?

Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-02-2017 17:57 #166824 door Renny Verwer
Beantwoord door Renny Verwer in topic Mijn motor revisie.
Raymond,
Ik heb goede ervaringen met Motor Revisie Eemsmond in Delfzijl ( voorheen Delftechniek )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-02-2017 18:19 #166825 door Raymond Postema
Beantwoord door Raymond Postema in topic Mijn motor revisie.
Hey Ronny,

Zal ook daar eens informeren.
Bedankt.
Gr raymond

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2017 00:17 #166826 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Mijn motor revisie.
Beste Dustin, ik denk dat de ZH best wel eens aan de verwachtingen kan voldoen zie www.mintylamb.co.uk/suneedle/
De KD is voor een B18 is dus 1.8ltr de KN is voor de B20 is 2.0ltr zoals je op de grafiek kan zien worden de naalden armer naar verhand het aantaal CC hoger wordt.
De ZH is een armere naald dan de KN en jij gaat van 2.0ltr naar 2.1 ltr dus ik zie niet in waarom de ZH niet kan voldoen.

Ik denk dat de karakteresteiken even met TT moet overleggen.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2017 00:20 #166827 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Mijn motor revisie.
O ja was ik vergeten je moet even de juiste naalden invoeren in de grafiek.
Ik ben er van uitgegaan dat dat jij HS6 carbureteurs heb.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-02-2017 10:00 #166830 door Dustin Swann
Beantwoord door Dustin Swann in topic Mijn motor revisie.
Oh kijk, geweldig! Ik denk dat ik deze naalden maar gewoon probeer dan. Wisselen kan altijd nog

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-02-2017 00:31 #166853 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Mijn motor revisie.
Beste Dustin wat je wel even moet checken is hoever zijn de stempels ingedraaid zitten ze al bijna tot het einde of nog in het begin.
Wanneer ze te ver zijn ingedraaid kan dit duiden op verlesten naalden met stempels.
Wat weer slecht afstellen met zich meebrengt en a syngronitijd van de carburators.
Als je Volvo manual moet volgen zou je ze om de 20000KM moetn wissellen om dit perfect te houden maar ik hoor van vele dat ze er wel 40000km mee doen.
Plaats even een foto wanneer je het niet zeker weet.
Als je nieuwe naalden met stempels nodig heb zou je kunnen vragen of dat je bijde mag proberen KN en ZH.
volgens mij is dat mogelijk.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-03-2017 17:06 #167234 door Dustin Swann
Beantwoord door Dustin Swann in topic Mijn motor revisie.
Hoi allemaal, ben ik weer.
Donderdag komt mijn blok terug van TT.

Ondertussen heb ik andere carburateuren gekocht. HIF44 of 38? Geen idee. Er zitten ADS naalden in en zijn volgends mij nog in een prima staat.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-03-2017 17:08 #167235 door Dustin Swann
Beantwoord door Dustin Swann in topic Mijn motor revisie.


En de carburateur..

Klein beetje speling op de as van de gasklep maar acceptabel
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.