- Berichten: 15
Mijn motor revisie.
- Raymond Postema
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2017 16:16 #166822
door Raymond Postema
Beantwoord door Raymond Postema in topic Mijn motor revisie.
Oké zal eens offerte aanvragen daar bedankt.
Gr raymond
Gr raymond
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- S.P.H Simon
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 637
17-02-2017 16:58 #166823
door S.P.H Simon
Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84
Beantwoord door S.P.H Simon in topic Mijn motor revisie.
wat kost zo'n revisie bij T.Tuning?
Duett1964-Amazon1965-145(1970)-P1800e(1970)-242(1976)-262(1979)-343'84
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
17-02-2017 17:57 #166824
door Renny Verwer
Beantwoord door Renny Verwer in topic Mijn motor revisie.
Raymond,
Ik heb goede ervaringen met Motor Revisie Eemsmond in Delfzijl ( voorheen Delftechniek )
Ik heb goede ervaringen met Motor Revisie Eemsmond in Delfzijl ( voorheen Delftechniek )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Raymond Postema
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 15
17-02-2017 18:19 #166825
door Raymond Postema
Beantwoord door Raymond Postema in topic Mijn motor revisie.
Hey Ronny,
Zal ook daar eens informeren.
Bedankt.
Gr raymond
Zal ook daar eens informeren.
Bedankt.
Gr raymond
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 3560
18-02-2017 00:17 #166826
door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Mijn motor revisie.
Beste Dustin, ik denk dat de ZH best wel eens aan de verwachtingen kan voldoen zie
www.mintylamb.co.uk/suneedle/
De KD is voor een B18 is dus 1.8ltr de KN is voor de B20 is 2.0ltr zoals je op de grafiek kan zien worden de naalden armer naar verhand het aantaal CC hoger wordt.
De ZH is een armere naald dan de KN en jij gaat van 2.0ltr naar 2.1 ltr dus ik zie niet in waarom de ZH niet kan voldoen.
Ik denk dat de karakteresteiken even met TT moet overleggen.
m.vr.gr.
Johan Geers
De KD is voor een B18 is dus 1.8ltr de KN is voor de B20 is 2.0ltr zoals je op de grafiek kan zien worden de naalden armer naar verhand het aantaal CC hoger wordt.
De ZH is een armere naald dan de KN en jij gaat van 2.0ltr naar 2.1 ltr dus ik zie niet in waarom de ZH niet kan voldoen.
Ik denk dat de karakteresteiken even met TT moet overleggen.
m.vr.gr.
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 3560
18-02-2017 00:20 #166827
door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Mijn motor revisie.
O ja was ik vergeten je moet even de juiste naalden invoeren in de grafiek.
Ik ben er van uitgegaan dat dat jij HS6 carbureteurs heb.
succes
Johan Geers
Ik ben er van uitgegaan dat dat jij HS6 carbureteurs heb.
succes
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Dustin Swann
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 40
18-02-2017 10:00 #166830
door Dustin Swann
Beantwoord door Dustin Swann in topic Mijn motor revisie.
Oh kijk, geweldig! Ik denk dat ik deze naalden maar gewoon probeer dan. Wisselen kan altijd nog
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 3560
19-02-2017 00:31 #166853
door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Mijn motor revisie.
Beste Dustin wat je wel even moet checken is hoever zijn de stempels ingedraaid zitten ze al bijna tot het einde of nog in het begin.
Wanneer ze te ver zijn ingedraaid kan dit duiden op verlesten naalden met stempels.
Wat weer slecht afstellen met zich meebrengt en a syngronitijd van de carburators.
Als je Volvo manual moet volgen zou je ze om de 20000KM moetn wissellen om dit perfect te houden maar ik hoor van vele dat ze er wel 40000km mee doen.
Plaats even een foto wanneer je het niet zeker weet.
Als je nieuwe naalden met stempels nodig heb zou je kunnen vragen of dat je bijde mag proberen KN en ZH.
volgens mij is dat mogelijk.
succes
Johan Geers
Wanneer ze te ver zijn ingedraaid kan dit duiden op verlesten naalden met stempels.
Wat weer slecht afstellen met zich meebrengt en a syngronitijd van de carburators.
Als je Volvo manual moet volgen zou je ze om de 20000KM moetn wissellen om dit perfect te houden maar ik hoor van vele dat ze er wel 40000km mee doen.
Plaats even een foto wanneer je het niet zeker weet.
Als je nieuwe naalden met stempels nodig heb zou je kunnen vragen of dat je bijde mag proberen KN en ZH.
volgens mij is dat mogelijk.
succes
Johan Geers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Dustin Swann
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 40
08-03-2017 17:06 #167234
door Dustin Swann
Beantwoord door Dustin Swann in topic Mijn motor revisie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Dustin Swann
- Senior lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 40
08-03-2017 17:08 #167235
door Dustin Swann
Beantwoord door Dustin Swann in topic Mijn motor revisie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.