Krukaskeerring vervangen
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Paul Schaap
- Platinum lid
-
- Berichten: 555
Zonder ervaring een klus beginnen is niet erg, maar je moet absoluut geen deadline hebben omdat je om 12.00 uur van de brug af moet zijn.
Met haast werken is heel vervelend vind ik.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Bij ons kun je het rustig zelf doen en we helpen bij de moeilijke momenten.
Dan kun je ter plekke beslissen om er een viltenkeerring of rubbere keerring in te zetten.
Mail me op ed@sbka.nl
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathieu van den Bosch
- Platinum lid
-
- Berichten: 364
Lars Rengersen schreef :
Daarna eerst goed vastzetten op/tegen het blok en als laatste de onderste boutjes van de caterpan aanhalen (wel alvast erin steken zodat ze pakken).
Even goed opletten, de 2 boutjes van de keerring houder zijn metrisch, die van de oude met viltring zijn unc.
www.nederlandseluchtvaart.nl/forums
Volvo 144GL 1973.
Volvo 144DL 1972.
Volvo 142E 1971.
Citroen DS21 1970.
Mercedes W115 1969.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Het kan aan mij liggen, maar die veranderen toch niet....
Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Er gaan twee boutjes van onderen door de carterpan het keerring huis in.
Als je een keerring huis van een B21 (etc) gebruikt, dan ga je naar metrische boutjes.
Als je een origineel vilten maar nu uitgedraaid keerringhuis gebruikt behoud je UNC.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Everaers
-
- Premium lid
-
- Berichten: 115
Johan Geers schreef : Misschien dat je eerst eens kan kijken wat de voorste keering is rubber of vilt.
Als deze vilt is zal de achterste keerring ook wel vilt zijn
Ik heb voor vilt en achter rubber. Nooit zomaar ergens van uit gaan. Assumption is the mother of all fuck-ups.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Teun van Popta
-
- Platinum lid
-
- Berichten: 943
en als ik je een tip mag geven: waarom maak je niet gewoon eens een plan voor deze auto. Je zou samen met een specialist ( Dries Bakkenes zit niet zo ver bij jou vandaan) eens naar de auto kunnen kijken en een lijst van werkzaamheden opstellen. Je kan dan zelf met de wat eenvoudigere zaken beginnen en geleidelijk de zwaardere klussen pakken.
Vlissingen is een beetje uit de route, maar zoals je gemerkt heb zit dit forum vol kennis en heel veel mensen die graag hulp bieden.
Teun
"a restoration is a triumph of vision over economics"
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Thom Fransen
-
- Elite lid
-
- Berichten: 294
Thom
The difference between men and boys is the price of their toys
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Everaers
-
- Premium lid
-
- Berichten: 115
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.