- Berichten: 102
Motor voorverwarmen
- Pieter Jansens
- Offline
- Expert lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ben Bergmans
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 338
Kabel zou ik niet in de reflector doen. Dan wordt de kabel wel erg lang, eenvoudiger is door de grill.
Succes, Ben
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Pieter Jansens
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 102
En die 5meter extra kabel gaat echt het verschil niet maken hoor... Hoeveel meter denk je dat er tussen meterkast en stopcontact in de garage/gang zit? En tussen dat stopcontact en de auto?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Johan Geers
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 3349
m.vr.gr.
Johan Geers
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Vijgenboom
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 508
Je kunt het verschijnsel wel bestrijden, maar daarmee is het probleem niet weg. Startprobleem oplossen dus.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Tom Steverink
- Offline
- Platinum-lid
Ik heb motor-voorverwarmers voor het comfort, maar vooral omdat ik zuinig ben op mijn motoren: de koude start zorgt voor de meeste slijtage...
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Sweedest Volvo
- Offline
- Expert lid
- Berichten: 101
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ronald Stallmann (GAST)
- Offline
- Gebruiker is geblokkeerd
- Berichten: 119
en zo"n hotfrog maakt destart gemakkelijker . maar heb m niet in de amazon .
dus een goede afstelling is toch nodig
groetjes RONALD
zweeds engels en duits gaat prima samen
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Gert Vegter
- Offline
- Platinum-lid
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ben Bergmans
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 338
Het membraam wat ik bedoel, zit in de carburateur. Vrij eenvoudig te controleren. Je haalt de vier schoefjes los nadat je eerst de dop in het midden eruit hebt gehaald. Dan kun je de bovenkant van de carburateur er af nemen. Dan zie je het bedoelde membraam. Het kleinste scheurtje geeft al een probleem.
Succes, Ben
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.