slecht stationair
- Diederik Visser
- Nieuw lid
-
Heeft de vervroeger nog een functie?? Als ik aan de gedemonteerde vervroeger zuig dan hoor ik een plop, maar zie niets bewegen....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 13041-dummy
- Premium lid
-
Hans
- Jeroen Visser (GAST)
-
- Verbannen
-
"Diederik Visser" schreef:
Ik merk dat er niets gebeurt. Alsof hij verstopt zit...Ik heb net de vacuumvervroeger eraf gehaald. Nu kun je wel de contactplaat bewegen. Als ik de vervroeger weer monteer kan ik niets meer bewegen. Hoort dit zo? Het lijkt mij wel aangezien de ontsteking elektronisch is....
Heeft de vervroeger nog een functie?? Als ik aan de gedemonteerde vervroeger zuig dan hoor ik een plop, maar zie niets bewegen....
Ik ben zeker geen expert op het gebied van de verdeler maar heb net even aan mijn oude gezogen, ik hoor ook een plopje maar zie wel dat hij iets naar binnen beweegt, het is niet veel. Probeer anders even te zuigen als de motor stationair loopt, gaat hij sneller draaien weet je dat hij het nog doet.
Ik niet welke carburateur je erop hebt zitten maar kijk even of er nog wel dempervloeistof inzit. Dopje (geel of zwart) bovenop de carb even losdraaien en heen en weer bewegen, je zou dan een soort sompig? geluid moeten horen.
- Niek de Boer
- Platinum lid
-
- Diederik Visser
- Nieuw lid
-
- Johan Geers (GAST)
- Platinum lid
-
Is er niet iemand in jou buurt die een caburator te leen heeft, of een sloperij?
succes
Johan Geers
- Diederik Visser
- Nieuw lid
-
Ik ga van de week de carburateur demonteren en schoonmaken. Ik denk ook dat daar het probleem zit.... Ik laat het nog weten.
Gr Diederik
- Diederik Visser
- Nieuw lid
-