Ernstige problemen door ingebouwde gasinstaltie

• Lars Rengersen
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-01-2013 15:42 #122497 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Ernstige problemen door ingebouwde gasinstaltie
Beide opties lijken me overigens een sigaar uit eigen doos.
Als je de installatie eruit laat halen krijg je 600 euro terug, maar wie maakt de gaten in je auto dicht?
Vervolgens heb je wel alle uren betaald en hebben zij een installatie die ze zo weer ergens in kunnen bouwen.
De ombouw naar LH injectie (tenminste dat neem ik aan) voor 500 euro zal hen qua kostprijs ook niet veel meer dan dat kosten. Dan zijn de uren ook nog grotendeels betaald.
In beide gevallen draai jij op voor het mislukken van de inbouw en heeft de garage haar schaapjes op het droge.

Heb je ook de optie besproken dat je het zo laat zoals het nu is en dan een deel van je geld terug krijgt ter compensatie?

Dan zou ik dat doen en dat geld gebruiken om het door een andere garage op te laten lossen zonder het K-jet systeem eruit te slopen. K-jet en conventioneel venturi LPG systeem kunnen best samen.
Mochten ze dat niet willen, dan zou ik alsnog voor de optie gaan om het door een andere garage op te laten lossen en K-jet in combinatie met het huidige systeem te fixen.

De kern in mijn ogen: "andere garage" + "huidig systeem/setup fixen"

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Tom Steverink
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
18-01-2013 16:42 #122503 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Ernstige problemen door ingebouwde gasinstaltie
Helemaal mee eens: ophouden met " rotte peertje spelen". Stel ze officieel aansprakelijk, vertel ze dat je naar een ander gaat en dat je een bedrag terug wilt.
Zoniet: dan stel je ze officieel aansprakelijk onder vermelding van het feit dat ze wettelijk aangesproken kunnen worden op garantie en dat je alle geld terug wilt!
Je hebt ze m.i. inmiddels voldoende in de gelegenheid gesteld om de boel te herstellen en dat hebben ze niet gedaan. Maak een goed verslag met datums etc. en je hebt een harde zaak tegen de installateur.

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

• luuk verburgh (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
13-02-2013 20:26 #123440 door luuk verburgh (GAST)
Beantwoord door luuk verburgh (GAST) in topic Ernstige problemen door ingebouwde gasinstaltie
Is er na 4 weken al wat meer bekend?

groeten van mij en mijn volvo ('s)

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-02-2013 12:18 #123455 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Ernstige problemen door ingebouwde gasinstaltie
Jan Verhagen:

nu loopt hij goed op lpg met een verbruik van 1 op 7a8 liter.

loopt lekker zuinig die auto van Jan :lol:

ik hoop maar dat je 1 liter op 7a8 km bedoelt! ;)

Groet, Hans

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD