Hardboard deurpanelen ama passend voor alle bj ?

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
22-12-2017 17:58 #174020 door Jan van Bochove
Hardboard deurpanelen ama passend voor alle bj ? is gemaakt door Jan van Bochove
Wie kan mij vertellen of de pasvorm van de deurpanelen Ama door de (bouw)jaren heen hetzelfde is gebleven?
Ik heb hier namelijk een paar boardpanelen staan en kan niet even op de auto gaan passen.
Natuurlijk wil ik niet het risico lopen straks mijn panelen klaar te hebben voor een ander bouwjaar........

Overigens valt mij ook op dat onze webwinkel de losse board-panelen L én R aanbiedt, met andere woorden, het zijn twee verschillende onderdelen?
Wat is het verschil, alleen dat de gladde en ruwe zijden spiegelbeeldig zijn of ook iets in het gatenpatroon?

Zo zie je maar weer, 1 gek kan meer vragen dan 10 wijze mannen kunnen beantwoorden.

Mvg Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-12-2017 21:23 #174024 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic Hardboard deurpanelen ama passend voor alle bj ?
Ha Jan, links en rechts is in spiegelbeeld, dus dat zullen wel twee verschillende zijn. Dan, ik denk dat er meerdere types zijn. Ik heb wel eens een paneel proberen over te zetten van een vier deurs waar het gat van de armsteunen net op een andere plek zat. Scheelde een paar cm. Die had ik los gebruikt gekocht, maar waren m.i.wel van een Amazon, verder pastte alles.

Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
22-12-2017 21:27 - 22-12-2017 21:32 #174026 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Hardboard deurpanelen ama passend voor alle bj ?
Bedankt voor jouw reactie Hans, die paar cm kan wel eens kloppen, de panelen die de shop afbeeld hebben ook dubbele gatenpatronen, paar cm verschoven tov elkaar.
Goed dat jij dat dus aanhaalt, ik ga dat dan toch maar even controleren bij de auto, dus nogmaals bedankt!


Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
22-12-2017 23:23 #174033 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Hardboard deurpanelen ama passend voor alle bj ?
Beste Jan, ik heb die van mij laats nagemaakt van 4mm triplex lijkt me iets steviger dan board.
Wat ik ook heb gedaan is de rubberen strip onder aan het deurpaneel rechtstreeks aan het deurpaneel gemaakt (nieten) en dat gaat goed met triplex.
Let er wel op dat je met het leer er terug op te zetten dat je de nieten er schuin inschiet anders komen ze door het leer heen.
www.volvokv.nl/forum/elektrische-install...-in-bouwen-autoradio

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jan van Bochove
  • Jan van Bochove's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • '66 combi
Lees meer
23-01-2018 22:23 #174709 door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic Hardboard deurpanelen ama passend voor alle bj ?
Ha Johan,

Sorry dat ik helemaal geen reactie meer gegeven had op jouw bovenstaande antwoord, dat is niet zo fraai.
Inmiddels heb ik al wat gefabriceerd; (flink naar beneden scrollen)

www.volvokv.nl/forum/body-exterieur/2223...bi-project?start=510

Ik moet de panelen nog wel bekleden maar zal tzt de resultaten / bevindingen nog wel posten.

Mvg Jan

Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-01-2018 23:19 #174711 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic Hardboard deurpanelen ama passend voor alle bj ?
Ik ben benieuwd hoe je het leer er op vast gaat maken, nieten gaat niet, plakken? Klitteband? Als je er maar voor zorgt dat de pannels niet te dik worden anders gaan de deuren niet meer dicht.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.