Water onder matten voor - Amazon 1968
- Gijs Kirkels (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
21-10-2015 18:21 #155037
door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic Water onder matten voor - Amazon 1968
Hoort er een rubber om de stuurstang op de plek waar hij door het schutbord gaat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
21-10-2015 19:01 #155040
door Joop van Putten
In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl
Beantwoord door Joop van Putten in topic Water onder matten voor - Amazon 1968
Ja, daar hoort een schuimrubber matje omheen te zitten.
www.volvoklassiekerswebshop.nl/stuurkolo...r-schuim-p-1250.html
Maar als der water binnenkomt als de auto een nachtje in de regen staat, dan kan dat niet het probleem zijn.
www.volvoklassiekerswebshop.nl/stuurkolo...r-schuim-p-1250.html
Maar als der water binnenkomt als de auto een nachtje in de regen staat, dan kan dat niet het probleem zijn.
www.ruilof-images.nl
- Gijs Kirkels (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
21-10-2015 19:18 #155042
door Gijs Kirkels (GAST)
Beantwoord door Gijs Kirkels (GAST) in topic Water onder matten voor - Amazon 1968
Tsja die heeft er nooit omheen gezeten, is het niet goed mogelijk dat daar water naar binnen waait tijdens rijden? Misschien toch eens wat voor maken.
Ik heb net nog eens gekeken maar alle rubber doorvoeren zitten op hun plek in het schutbord.
Onder de kachel is alles droog, eigenlijk overal op de matten maar niet er onder. Ik zie wel wat roest links aan de aansluiting van de kachelhuizen, maar geen vocht. Heb er wat toiletpapier onder gedaan.
Ik zie ook niks aan de sponning van de voorruit onder het dash. Het valt wel op dat de kit onder de voorruit rubber ietsje gebarsten is, misschien moet ik die eens bijwerken.
Ik heb net nog eens gekeken maar alle rubber doorvoeren zitten op hun plek in het schutbord.
Onder de kachel is alles droog, eigenlijk overal op de matten maar niet er onder. Ik zie wel wat roest links aan de aansluiting van de kachelhuizen, maar geen vocht. Heb er wat toiletpapier onder gedaan.
Ik zie ook niks aan de sponning van de voorruit onder het dash. Het valt wel op dat de kit onder de voorruit rubber ietsje gebarsten is, misschien moet ik die eens bijwerken.
21-10-2015 21:01 #155044
door Joop van Putten
www.ruilof-images.nl
Beantwoord door Joop van Putten in topic Water onder matten voor - Amazon 1968
Bijwerken van het rubber zal niet echt werken. Probeer eerst een uit te vinden waar het vandaan komt. Met een waterslang langzaam lopend beginnen onderaan de ruit, langdurig. Dan zeer langzaam naar boven werken langs de zijkanten, ook langdurig dus. Dan de bovenrand. Steeds kijken of er water in de auto komt. Mij lijkt dat de enige manier om vast te stellen of de voorruitrubbers lekken. Dus niet even spuiten, maar lang water laten inwerken. Het heeft tijd nodig om onder het rubber te komen en door te lekken.
www.ruilof-images.nl