voorstellen en contact zoeken

Lees meer
05-01-2016 17:06 #157068 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic voorstellen en contact zoeken

"Paul Burghoorn" schreef:
Een echte whitewall voor de brede GT velgen zijn er niet bij navraag en zowel dan schreeuwend duur van daar deze oplossing.

De whitewalls van Ravus voor 15” velgen passen ook op de GT-velgen. De daarbij benodigde sierringen zijn verkrijgbaar in 3 verschillende dieptematen. Zie ook hier . Een set van 4 witte zijvlakken plus smalle sierringen kost bij Scandcar 106 euro incl. verzendkosten en BTW.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
06-01-2016 18:13 #157094 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic voorstellen en contact zoeken
Ik wil alleen maar een wit smal randje vandaar dat ik ook aan verf zit te denken. Maar het moet wel iets toevoegen en niet ervan af bladderen of bruin worden. Losse flappen ben ik niet zo van.
O'bosch is hier maar een steenworp vandaan dus we gaan elkaar ergens treffen. Bijvoorbeeld op de seizoensopening die we hopelijk vanavond tijdens de bestuursvergadering van Zuid-West in elkaar gaan steken. :D

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-01-2016 00:01 #157133 door Pieter
Beantwoord door Pieter in topic voorstellen en contact zoeken
dank voor de uitleg en gegevens van de verf.
Ben net op zoek geweest naar een pdf en zie dat je het toch met thinner zou moeten kunnen verdunnen.

link naar pdf: www.svb.de/media/119217/pdf/manu ... -04-19.pdf

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-01-2016 00:06 #157135 door Pieter
Beantwoord door Pieter in topic voorstellen en contact zoeken
Zie trouwens dat het via diezelfde site voor 25,- incl verzending is te bestellen! :)
www.svb24.nl/en/veniziani-gummipaint.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-01-2016 11:50 #157142 door Paul Burghoorn
Beantwoord door Paul Burghoorn in topic voorstellen en contact zoeken
Hallo Pieter,

Toch blijft dat verdunnen moeilijk. Ik heb twee verschillende thinners geprobeerd maar verdunde niet goed. De verf werd er korrelig van.

Een prijs van 25,- EURO incl. verzending is echt een spotprijs, geen addertje onder het gras zoals dat de BTW er nog bijkomt? Hoe dan ook het blijft aanzienlijk goedkoper dan ringen en originele whitewalls.

Mocht je het doen dan ben ik benieuwd wat jouw ervaring is.

Groeten Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-01-2016 18:20 #157153 door Rudi Dortangs
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic voorstellen en contact zoeken
Thinner is het algemene engelse woord voor verdunner, dus dat kom je in engelse teksten bij alle mogelijke verschillende verdunners tegen die niet uitwisselbaar zijn.
Dit dus niet verwisselen met ons gebruik van het woord thinner voor een bepaald soort verdunner van een bepaald laktype.
Er staat in de beschrijving een bepaalde verdunner/"thinner" genoemd.
Als de verf korrelig wordt verdraagt de gekozen verdunner zich niet met het laktype.

Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-01-2016 09:10 #157409 door Paul Burghoorn
Beantwoord door Paul Burghoorn in topic voorstellen en contact zoeken
Hallo allen,

Het starten van de B20 gaat elke keer slecht. Ik heb ontdekt dat er speling op het gasklephuis zat. Daar lekt er ook benzine uit en waarschijnlijk ook valse lucht. Voor de foto's van de gedeeltelijke revisie verwijs ik de link;
weber 38/38 outlaw

Groeten Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-04-2016 08:07 #159513 door Paul Burghoorn
Beantwoord door Paul Burghoorn in topic voorstellen en contact zoeken
Hallo allen,

Het probleem met de Weber is opgelost. Een stationairsproeier vervangen door eentje met een rubber ringetje dat beter afsluit.

Verder in de wintertijd een klokje in de middenconsole gemaakt van een oude reiswekker.



De naam van de wagen "Red Rooster" (rode haantje) op het dashboard gemaakt.



Een Pioneer geluidsinstallatie ingebouwd, 4 speakers met handsfree bellen optie. De voeding heb ik van de originele Volvoradio afgehaald. Deze wilde ik wel op de oude plaats behouden en heb eronder een aluminium bakje gemaakt waar de nieuwe erin past. Voor de back-spanning heb ik door het brandschot een rechtstreekse kabel gelegd met zekering er tussen in.





Voor de achterste speakers een nieuwe hoedenplank gemaakt en overtrokken met skaileer.



Hiervoor moest de achterbank er toch uit en heb ik de gordels voor de achterbank ook gemonteerd. De haspels heb ik vastgezet in de achterbak en de riem doorgevoerd via de hoedenplank. Vond ik wat mooier staan dan op de c-stijl vastzetten.



Het microfoontje voor het handsfree bellen, zat er vrij snel in door even het kapje van de a-stijl eraf te halen en de kabel door te voeren onder het dashboard.

Verder nog een setje wieldoppen gekocht. Staat wat sjieker dan de wielbouten met naafdoppen.





Kortom laat de lente, zomer en herfst maar komen. Lekker toeren... :D

Groeten Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-04-2016 09:16 #159514 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic voorstellen en contact zoeken
Heel, heel fraai, Paul!
Geniet ervan....
Groet, Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Barends (GAST)
  • Pieter Barends (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
12-04-2016 09:31 #159515 door Pieter Barends (GAST)
Beantwoord door Pieter Barends (GAST) in topic voorstellen en contact zoeken
Mooie wagen!

Waar heb je die mooie whitewalls vandaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.