Denis met zijn Amazone.
- Denis Koerts
- Nieuw lid
-
"Tom Steverink" schreef:
Op de stromberg carburateur zit een bi -metaaltje dat als temperatuurcompensator dienst doet. De jouwe is erg vies maar er hoort ook een wit plastic kapje overheen
Okeej, en dat zwart kruiskopschroefje, moet dat aangedraaid zitten? het bi-metaal zit aan die kant er niet tegenaan.
Weer iets voor mijn to-find lijst erbij... kapje voor stromberg carburateur :roll:
De hele boel kuisen doe ik als alles "gereed" is

Mijn vrouw zegt altijd dat ik nooit luister... ofzoiets.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan van Vliet
- Elite lid
-
Hier nog iemand uit het uiterste zuidoosten, nl. d'r Sjeet, oftewel voormalig Schaesberg in Landgraaf. Nooit geweten dat we hier in Zuid-Limburg met zovelen van onze club zijn.
Toevallig heb ik nog een nieuw slangensetje liggen met de daarbij benodigde klemmen. Ook een raamhendel moet ik nog hebben liggen.
Ik heb o.a. een amazone, kleur 79 van 1965, nagenoeg dezelfde als die van jou, maar ben tevens bezig met de restauratie van een 444.
Dus, werk zat.
Geef maar een PB dan krijg je mijn telefoonnummer voor het geval je interesse hebt of wil (bij)kletsen over onze hobby.
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
Ik heb even flink door het forum heen gespit maar, ik kan nergens terug vinden met hoeveel clips de deurpanelen vast zitten.
Wie O wie heeft het verlossende antwoord? Ik heb namelijk 2 nieuwe panelen besteld maar bij het horen van wat die clips kosten had ik zoiets van: Daaaaag, drie bier dikke toeter! ik gebruik wel clips van een Kever (die zijn mijn inziens gelijkwaardig en anders wel aan te passen.
- Marcel Jonges (GAST)
-
- Verbannen
-
Rijdt nooit harder dan uw bescherm engel kan vliegen!
- Marcel Jonges (GAST)
-
- Verbannen
-
In je achterbak ligt trouwens een externe spanningsregelaar voor een dynamo, en twee montagestrips waarmee de tochtband ter hoogte van het dashboard in de sponning vastgezet wordt.
msvcr.com/e107_plug_ins/content/content.php?content.8

@Gert: Bedankt voor de link! .. zo te zien is er bij mijn carburateur nog wat werk te verrichten.
Mocht iemand dit onderdeel nog ergens hebben rondslingeren dan hou ik mij warm aanbevolen:
- Marcel Jonges (GAST)
-
- Verbannen
-
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
Heel succes ermee.
Groeten, Rob