Denis met zijn Amazone.
- Denis Koerts
- Nieuw lid
-
Mijn vrouw zegt altijd dat ik nooit luister... ofzoiets.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Nieuwe deurpanelen.
Raamzwengelknop linkerzijde.
Armsteun/deurklink rechts.
Andere zittingen (Ik zit nu wel lekker laag zodat mijn benen niet tegen het stuur komen, maar dit ziet er niet uit)
Binnenverlichtingunit.
Binnenspiegel. (misschien, ik vindt deze wel lekker pattina)
Buitenspiegels. (links zit een kunststof nood spiegel erop geplakt en rechts is glas gescheurd. Ik twijfel over dezelfde of ronde)
Chromen kapje met rubber aan de buitenzijde van beide raamportieren. (zat een stripje rubber maar is op de snelweg weggewaaid)
Nieuw mattenset.
Clips om sierstrips beter vast te kunnen zetten (zitten los omdat enkele kunstof clips ontbreken)
Radio met op/onderbouwboxen. (Deze is doorgebrand en er zitten helemaal geen luidsprekers in de wagen)
Andere pookknop. (deze zit los omdat de draad verdwenen is)
Mocht iemand iets naar mijn gading hebben liggen en dit voor een normale prijs van de hand willen doen dan hoor/lees ik `t graag

Verder kun je plastic koplamp-houders in de schermen plaatsen, dan steken ze de schermen niet meer aan. Origineel zijn ze van staal, maar niet de beste soort!

De stoelen kun je eenvoudig wee goed laten zitten: de spanband onder de zittingen vervangen, Huke Basart levert het band gewoon per meter!
Alle andere dingen die je nodig hebt zijn zelfs nieuw niet zo duur en er is tweede hands genoeg te krijgen hoor!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Guy Rutten
-
- Senior lid
-
Hij kan je precies vertellen wat je moet doen, dus alleen nieuwe band of ook een beetje vulling erbij.
Hebben het ook zo gedaan met de bestuurdersstoel van pa z'n amazon, wereld van verschil!
Mvg Guy
Volvo 164 1972 B30a 4 handbak+overdrive
Batavus mot'o-mat 1962 JLO-piano GA50 Automaat
Honda CB550 F2 SuperSport 1978
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-

Ik heb nog genoeg klein spul liggen om een aantal dingen van je verlanglijstje af te strepen, als je in de buurt van Geleen bent dan kom maar even langs.
Groeten, Rob
- Rob Baeten
-
- Platinum lid
-
"Denis Koerts" schreef:
Momenteel nog op mijn to-do list:
Nieuwe deurpanelen.
Raamzwengelknop linkerzijde.
Armsteun/deurklink rechts.
Andere zittingen (Ik zit nu wel lekker laag zodat mijn benen niet tegen het stuur komen, maar dit ziet er niet uit)
Binnenverlichtingunit.
Binnenspiegel. (misschien, ik vindt deze wel lekker pattina)
Buitenspiegels. (links zit een kunststof nood spiegel erop geplakt en rechts is glas gescheurd. Ik twijfel over dezelfde of ronde)
Chromen kapje met rubber aan de buitenzijde van beide raamportieren. (zat een stripje rubber maar is op de snelweg weggewaaid)
Nieuw mattenset.
Clips om sierstrips beter vast te kunnen zetten (zitten los omdat enkele kunstof clips ontbreken)
Radio met op/onderbouwboxen. (Deze is doorgebrand en er zitten helemaal geen luidsprekers in de wagen)
Andere pookknop. (deze zit los omdat de draad verdwenen is)
Mocht iemand iets naar mijn gading hebben liggen en dit voor een normale prijs van de hand willen doen dan hoor/lees ik `t graag
Denis, ik heb je een pb'tje gestuurd

Zojuist de wagen even voor de zekerheid uitgelijnd en toen kwam ik dit tegen:
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
"Denis Koerts" schreef:
@Tom & @Guy Bedankt voor de tip en @Rob Bedankt voor je telefoontje
Zojuist de wagen even voor de zekerheid uitgelijnd en toen kwam ik dit tegen:
Een nieuw slangetje lijkt mij zeker een goede investering!
Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl