Even voorstellen met mijn 164

Lees meer
14-10-2012 14:28 #118976 door Rutten
Even voorstellen met mijn 164 is gemaakt door Rutten
Hallo,

Na enkele vragen m.b.t. de aanschaf van een Volvo te hebben gesteld, en er ook echt een gekocht te hebben zal ik mij even voorstellen.
Mijn naam is Guy Rutten, ben 19 jaar en woon in Zuid-Limburg. Ik studeer HBO Werktuigbouwkunde.
Na een half jaartje "vreemd te zijn gegaan" met een BMW 520 e12 uit 1977 ben ik nu overgestapt naar Volvo.
Het is een lichtblauwe 164 uit 1972, met geknikte bumpers, dubbele carburateur en 4 handbak. Als leuk extra heeft de auto ook nog een (lekvrij :mrgreen: ) GOLDE schuifdakje. Om het geheel betaalbaar te houden rijdt de auto op LPG. Ik heb de auto twee weken geleden aangeschaft bij WIMBO classics, alias Wim Bottinga.
De auto heeft eigenlijk maar twee plekjes die even aangepakt moeten worden, rondom het voorraam en een reservewielbak.
Daarnaast zijn er nog wat leuke kleine dingen die er beetje bij beetje gedaan kunnen worden. Zo sluit het schuifdakje niet helemaal met het hendeltje, moet de motor even worden afgesteld en werken de mistlampen niet.

Naast de Volvo heb ik nog twee oldtimer brommertjes, een Batavus mot'o-mat uit 1962 en een Batavus MK4 uit 1975.
Mijn vader rijdt dagelijks een donkergroene Amazon uit 1970, en is tevens lid van de club.

Hierbij enkele foto's van de auto.



Bijlage foto1.jpg niet gevonden




Volvo 164 1972 B30a 4 handbak
Batavus mot'o-mat 1962 JLO-piano GA50 Automaat
Batavus MK4 1975 Sachs 50/4CF NL 4 voetbak
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Lars Weffers (GAST)
  • Offline
  • Senior lid
  • Senior lid
Lees meer
14-10-2012 16:11 #118979 door Lars Weffers (GAST)
Beantwoord door Lars Weffers (GAST) in topic Even voorstellen met mijn 164
Ziet er goed uit !

Je woont niet gek ver weg bij mij vandaan, foto shoot als de mijne klaar is? Lijkt me wel een leuk idee!