Katterug enthousiast!!! Doen of niet Doen?

Lees meer
17-04-2012 12:47 #112861 door Piet Vermeulen
Beantwoord door Piet Vermeulen in topic Katterug enthousiast!!! Doen of niet Doen?
hey ernst

de wagen ziet er leuk uit.
je zal er nog veel sleutelwerk aan hebben, en voor dat hij naar je zin is ben je een ( paar :shock: ) jaar verder.
het leuke van zo'n wagen is je kan doen wat je wil.
iedereen heeft zo zijn eigen gevoelens bij( een iets ouderen :twisted: ) wagen op knapen.

zelf doe ik ook alles zelf aan mijn volvo's, weet niet of je zelf veel kan en de mogelijkheden heb.
woon net iets te ver van je , etten-leur klein 300 kilometers.
maar als je om iets verlegen zit, hoor ik het wel.

PS
zelf kom ik wel eens in middelstum.
een goede vriend van me woon daar.
denk dat je hem wel kan, ( het is maar een klein dorpje )
hij doe ook veel aan auto's en heeft veel ruimte en kan alles.
hij woon , jaagpad 5 en heet siemon winter.
als je omhoog zit kan hij je vast wel helpen.

groetjes piet
een volvo vriend :mrgreen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-09-2012 14:32 #117923 door Ernst Hulsebos
Beantwoord door Ernst Hulsebos in topic Katterug enthousiast!!! Doen of niet Doen?
Hallo,

het is even rustig geweest van mijne zijde maar waar ik dacht dat het hele feest niet meer door zou gaan, heb ik dan eergisteren eindelijk de volvo in het echt mogen zien.

Hij ziet er echt slecht uit dan heb ik het vooral over het plaatwerk.. onderkant ziet er zo 123 goed uit. motor ook.

ik ga hem morgen ophalen en dan beginnen met roest verwijderen..

op de laatste reactie Siemon Winter ken ik niet zo 123 maar weet wel wie je bedoelt denk ik.. hij heeft een Garage met een groot wit hek ervoor en had altijd een Trabant op een paal staan..

verder zeg ik niet meer tot ziens maar tot snel.. ik zal hier veel zijn de komende tijd..

nogmaals bedankt voor alle (eerlijke) tips die ik al gekregen heb. waardeer ik zeer zeker aan zo'n forum..

Groetjes Ernst
Katterug fan. en binnenkort eigenaar van hopelijk een hele unieke Katterug!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.