Te snel knipperen
- Dennis van Santen (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-11-2010 09:34 #98281
door Dennis van Santen (GAST)
Beantwoord door Dennis van Santen (GAST) in topic Te snel knipperen
Tom, bedankt. Ik had al gezocht in de manual maar jij kunt blijkbaar beter zoeken :roll:
Ik had al een vermoeden dat ie ergens achter het dashboard zit want daar hoor ik het zachte tikken. Even op de tast zoeken.
Groet,
Dennis
Ik had al een vermoeden dat ie ergens achter het dashboard zit want daar hoor ik het zachte tikken. Even op de tast zoeken.
Groet,
Dennis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
25-11-2010 11:20 #98282
door Rob Spoon
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
Beantwoord door Rob Spoon in topic Te snel knipperen
Ik zal de artikelen op de CD nalopen en bij de documentatie opnemen. Alleen even kijken hoe en waar.
groeten, Rob Spoon
www.uwbouwmeester.nl
- Dennis van Santen (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-11-2010 07:48 #98389
door Dennis van Santen (GAST)
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om zelf even te kijken maar ik kan me voorstellen dat het in mijn 144 ook dicht bij de stuurkolom zit. Daar hoor ik het knipperen vandaan komen (het knipprt heel zachtjes dus is lastig te traceren). Ik dacht in het begin zelfs dat het op de stuurkolom zelf zat, bij de schakelaar van de richtingaanwijzer. Heb de kap er nog even af gehaald maar daar zit ie niet.
Beantwoord door Dennis van Santen (GAST) in topic Te snel knipperen
Bij AM B20 heeft het relais nr18=667407, en de houder nr19=667538. Bij AM zitten die
dicht bij stuurkolom, aan de linkerkant. Ik kan de plaats nog nakijken bij los
dashbord van 144(1967), maar dit is niet thuis. Diameter en hoogte vh relais is
een 3tal cm.
Ik heb helaas nog geen tijd gehad om zelf even te kijken maar ik kan me voorstellen dat het in mijn 144 ook dicht bij de stuurkolom zit. Daar hoor ik het knipperen vandaan komen (het knipprt heel zachtjes dus is lastig te traceren). Ik dacht in het begin zelfs dat het op de stuurkolom zelf zat, bij de schakelaar van de richtingaanwijzer. Heb de kap er nog even af gehaald maar daar zit ie niet.