extra schakelaars

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2003 21:42 #66194 door
Beantwoord door in topic extra schakelaars
Wat voor achterruitblazer gebruik je hier voor, en waar is dit te koop?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2003 22:09 #66193 door
Beantwoord door in topic extra schakelaars
Ik heb gisteren bij Halfords voor 14 euro een blazer met een verwarmer gekocht. De verwarmer is ook uit te schakelen, aangezien die nogal wat vermogen trekt (even getest met een booraccu). Het idee is de achterruit sneller te ontwazemen door de blazer. De ruiten zijn echter nog niet beslagen geweest dit weekend (nou heb ik ze ook wel zaterdagmorgen vanbinnen goed schoongemaakt met glassex) dus ik heb het apparaat nog niet kunnen testen.De blazer kan je aansluiten op de sigarenaansteker, maar ik denk dat ik een vaste verbinding met een schakelaar maak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-11-2003 22:37 #66192 door
Beantwoord door in topic extra schakelaars
je geeft jezelf eigenlijk al het antwoord,een alu plaatje gespoten met lekker bobbelig (overspuitbare) bodyschutz staat erg leuk. Zelf heb ik een middenconsole van een 142 pas gemaakt.Het verkrijgen van leuke ouderwetse schakelaars kan je beste proberen bij een ouderwets garagebedrijf of een groothandel/accessoirewinkel die al jaaaren bestaat.Zorg trouwens wel voor een aparte zekeringkast liefst in de auto en laat de lampen middels relais werken om overgangsweerstanden en overbelasting van de schakelaars te voorkomen, succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-11-2003 06:45 #66191 door
Beantwoord door in topic extra schakelaars
Niels, hartelijk dank voor je antwoord.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.