installatie Weber 38/38 dgms
- R Slijfer
-
- Elite lid
-
Het enige wat ik kon opmaken was restricted.
Het stickertje zit rond het buisje gedraaid dus ik kan de rest niet lezen
Volvo Amazon 122S bouwjaar: tussen '63 en '67 motor: B20B op LPG kleur: nummer 41 Rood
Volvo XC60 bouwjaar: 2013 motor: D5 AWD kleur: Black Sapphire
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Rob Vijgenboom
- Platinum lid
-
aanvoer = aansluiting die schuin naar onder steekt, zoals Jeroen en Boele aangaven
horizontale aansluiting = retour (pijl op carb body staat immers ook naar buiten) naar tank
die aansluiting op dat ding aan de zijkant - Joost mag weten waar dat voor dient - lijkt op een of andere manier terug te moeten voeren naar het carb lichaam, maar dat is hier ook niet goed te zien.
Helaas zit boven deze aansluiting nog een tuitje die ik er niet af kan draaien/afdoppen, het lijkt dat deze vanbinnenuit wordt afgesloten door een klep( ik kan er niet in blazen). Wanneer ik probeer te starten komt er een klein straaltje uit dit tuitje lopen.
Dan zou je nog even een foto moeten plaatsen om aan te geven welk tuitje je precies bedoeld - misschien moet hier die aansluiting aan de zijkant aangekoppeld worden ?
- R Slijfer
-
- Elite lid
-
Hierbij de bovenste, we hebben het over dezelfde!
Ik ga denk ik een retourleiding naar de tank laten aanleggen door een garage, tenzij iemand anders een beter alternatief weet!
Volvo Amazon 122S bouwjaar: tussen '63 en '67 motor: B20B op LPG kleur: nummer 41 Rood
- Ronald Damme (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Rob Vijgenboom
- Platinum lid
-
Maar ik vraag me nog steeds af waarvoor dat ding op de zijkant - waar je oorspronkelijk je benzine slang op aangesloten had - dient ...... en hoe dat dan aangesloten moet worden ?
(zou ik wel willen weten als dit onder mijn motorkap zat : je kan natuurlijk van alles gaan afdoppen, maar als je niet weet wat je aan het afdoppen bent kan dat natuurlijk tot onverwachte resultaten leiden ....
- R Slijfer
-
- Elite lid
-
Helaas zat er geen handleiding bij de kit ( alle papieren over de carb, met tuning specs en al zaten er bij. Helaas geen handleiding).
Voor nu laat ik die waar ik in eerste instantie de slang op had aangesloten lekker afgedopt, ik ga wel even met Ben in gesprek over waarvoor het zou kunnen dienen!
Is het geen probleem om die retourleiding af te doppen? Ik heb gister even een slang erop gemonteerd met een bout erin, ik merkte dat er toch nog wel wat druk op de slang kwam te staan, omdat het langs de bout eruit liep..
- Ronald Damme (GAST)
-
- Platinum lid
-
Als jet eruitsijpelde kwam het gewoon door de viscositeit.
Maar omdat er geen drukeegelaar op zit, zou hij uiteindelijk de zelfde druk krijgen op de retour als die de pomp levert.
Die bout in de slang moet een strakke passing zijn en ook moeten er natuurlijk slangklemmen worden gebruikt."R Slijfer" schreef:
Is het geen probleem om die retourleiding af te doppen? Ik heb gister even een slang erop gemonteerd met een bout erin, ik merkte dat er toch nog wel wat druk op de slang kwam te staan, omdat het langs de bout eruit liep..
- Ronald Damme (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Reinoud ter Braake
-
- Platinum lid
-
Or should i ditch all the emission control stuff?
Maar het milieu, tjsa daar deden ze vroeger nog niet zo aan
Stel niet uit, maar doe het vandaag