4-2-1 steunbeugel
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Het gaat lukken met de bestaande onderdelen. Bedankt voor het aanbod.
Het verloopstuk met AFR-moer erop gelast (nou ja...het zit goed vast
:oops: Morgen de heatwrap erom (ja, ik weet het...het regent berichten dat de spruitstukken dat doorroesten waar je bij staat...maar ben nou eenmaal eigenwijs)
En dan kan de boel er netjes in
Arno
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Gezien de investeringen die je tot nu toe hebt gedaan, zal het in jouw geval vermoedelijk ook geen probleem zijn om elke twee jaar een nieuw 4-2-1-spruitstuk te kopen."Arno Pfennings" schreef:
Morgen de heatwrap erom (ja, ik weet het...het regent berichten dat de spruitstukken dat doorroesten waar je bij staat...maar ben nou eenmaal eigenwijs)
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
Offerte voor keramisch coaten gevraagd. Ik moet de lengte van het 4 gedeelte, 2 gedeelte en 1 gedeelte doorgeven voor online indicatie. Geen idee of het 50-100-150-300 euro kost namelijk.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
Waar blijft de foto van de steun? Ik ben duidelijk te laat geweest. Tijdens het schuren van de 4-2-1 kwam ik er achter dat hij gescheurd is op de lasnaad. Duidelijk gevalletje zonder steun en regelmatig aan de grond.. Nu maar laten lassen en direct een goede steun maken.
Zie foto, te groot om in te voegen
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
De steun is eigenlijk eenvoudig uit te leggen. Dit is namelijk de normale steun met klem zoals deze voor de dubbele voorpijp in het werkplaatshandboek staat. Past mooi en het spruitstuk zit goed vast tussen versnellingsbak en motorblok.
Groet
Arno
- Boele Braaksma
-
- Platinum lid
-
En dan om 1 van de twee pijpen?"Arno Pfennings" schreef:
Hoi Boele,
De steun is eigenlijk eenvoudig uit te leggen. Dit is namelijk de normale steun met klem zoals deze voor de dubbele voorpijp in het werkplaatshandboek staat. Past mooi en het spruitstuk zit goed vast tussen versnellingsbak en motorblok.
Groet
Arno
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-