Watergas - werkt het of kan het werken?
- Lars Rengersen
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-11-2012 22:18 #120275
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Watergas - werkt het of kan het werken?
Volgens mij was het vooral een watergas-bel.
Ik heb een donatie (toezegging) gedaan, maar geen uitnodiging ontvangen en ook geen verslag oid van die meeting.
Ze hebben het minimumbedrag ook niet gehaald, dus mijn donatie is komen te vervallen.
Achteraf vind ik dat dus helemaal niet zo erg.
Ik heb een donatie (toezegging) gedaan, maar geen uitnodiging ontvangen en ook geen verslag oid van die meeting.
Ze hebben het minimumbedrag ook niet gehaald, dus mijn donatie is komen te vervallen.
Achteraf vind ik dat dus helemaal niet zo erg.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
12-11-2012 12:18 #120286
door Ben Ekeler (GAST)
Zegt mijnheer Aart tegen Pino: Ga een ei leggen joh !
Beantwoord door Ben Ekeler (GAST) in topic Watergas - werkt het of kan het werken?
Ik kreeg bericht dat het project is afgeblazen wegens gebrek aan belangstelling.
Zegt mijnheer Aart tegen Pino: Ga een ei leggen joh !
- Sven Hakbijl (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
12-11-2012 22:03 #120325
door Sven Hakbijl (GAST)
Beantwoord door Sven Hakbijl (GAST) in topic Watergas - werkt het of kan het werken?
Dank voor jullie reactie. Het blijft toch mooi om te zien hoe er steeds weer nieuwe variaties bedacht worden. Maar toch.... Je kunt nooit weten of er echt iets tussen zit. Daarom blijft het interessant om dit soort uitvindingen te volgen. Ik ben meer van het kat en de boom verhaal, maar altijd nieuwsgierig!
Groet, Sven
Groet, Sven