roestvrijstalen bumpers amazon

• Dries Bakkenes
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-01-2008 19:02 #87226 door Dries Bakkenes
Beantwoord door Dries Bakkenes in topic roestvrijstalen bumpers amazon
<p>Ik denk het wel.</p><p>Nu is het naast elkaar (RVS en opnieuw verchroomd) niet van elkaar te onderscheiden. Heb inmiddels verschuillende mensen laten kiezen en ze weten het gewoonweg niet. Over het wel of niet goed blijven denk ik dat het net zoals Ed zegt wel mee zal vallen.</p><p>Koplampringen en mistkapjes poets ik nooit, alleen wassen, en die blijven ook heel mooi. Ik ben er zeer tevreden over en denk dat het een heel mooi alternatief is. Binnenkort ook het motorkap stripje in RVS verkrijgbaar overigens. Wellicht ook een welkome aanvulling voor de dure modellen die er nu zijn?</p>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Patrick Wouterse (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-01-2008 00:50 #87225 door Patrick Wouterse (GAST)
Beantwoord door Patrick Wouterse (GAST) in topic roestvrijstalen bumpers amazon
Rvs 304 is niet alleen de slechtste maar ook de goedkoopste versie van Rvs en vergt veel onderhoud, zeker bij buiten gebruik (auto's, boten)
Als het in contact komt met zouten, chloor en/of zuur (regen!) wordt het doffer en zonder regelmatige flinke poetsbeurt gaat het oxideren.

Ik zou zelf deze bumpers nooit kopen, en al zeker niet voor die dure prijs.

In vergelijking: ik denk dat ik deze bumpers zou kunnen maken (bij genoeg animo) voor rond de 800,- van rvs 316 terwijl rvs 316 een veel beter en vooral duurder (3 tot 5 keer) rvs is.

Als de specificaties kloppen dan zou ik gewoon voor een chromen bumper gaan.

Mvg patrick
www.lasklus.nl

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD