Bumpers Volvo onderdelen depot

Lees meer
30-03-2022 21:37 #198368 door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic Bumpers Volvo onderdelen depot
Dag Cor,

Duidelijk, dank voor jouw antwoord. Was de shop maar Noordelijk gevestigd, kan ging ik ze meteen bekijken. 

Vriendelijke groet,

Rik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-03-2022 21:41 - 30-03-2022 21:41 #198369 door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic Bumpers Volvo onderdelen depot
Nog even een vraagje Cor, de kennissen waarnaar je verwijst, hebben die de RVS bumpers op hun Amazon bij 'onze' shop gekocht?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Cor Kraaijeveld
  • Cor Kraaijeveld's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Collectie van PV444 1956 tot 264 1975
Lees meer
30-03-2022 21:49 - 30-03-2022 21:53 #198370 door Cor Kraaijeveld
Beantwoord door Cor Kraaijeveld in topic Bumpers Volvo onderdelen depot
Mijn schoonzon heeft ze van een sloper gekocht, ja, een man uit Rotterdam heeft ze bij de club gekocht. Hij heeft ze bij ons sleutelklupje op de auto gezet. een middag prutsen en zag er perfect uit..

Maar eerlijk gezegd, ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat er meerdere fabrikanten van rvs bumpers zijn. Matrijzen maken is hardstikke duur. En de markt is beperkt..

gr. Cor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-03-2022 20:48 - 31-03-2022 20:54 #198375 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Bumpers Volvo onderdelen depot
Ik heb (had?) ook RVS bumpers van de clubshop (wel 7 jaar geleden gekocht), maar ben zeer te spreken over de pasvorm, glans en prijs/kwaliteit verhouding.

Stukken beter dan de originele (herproductie neem ik aan) chromen versie van Scandcar een paar jaar daarvoor. Daar bladderde het chroom vrij snel vanaf.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-03-2022 20:50 #198376 door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic Bumpers Volvo onderdelen depot
Dag Lars, dank. Toch ook nog positieve ervaringen met RVS bumpers gelukkig. Groet, Rik

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
01-04-2022 07:03 - 01-04-2022 07:09 #198377 door P. Hanot
Beantwoord door P. Hanot in topic Bumpers Volvo onderdelen depot
De prijs/ kwaliteit verhouding van RVS is natuurlijk zeer goed als je het met bijvoorbeeld vergelijkt met originele bumpers van een mercedes S klasse uit begin jaren 70
Hier is het origineel ook nog verkrijgbaar voor 4000,- euro (per enkele bumper).
Ik heb 15 jaar met het het 240D taxi model gereden uit begin jaren 70, de mercedes kwaliteit is ver overroepen, daarna was Volvo voor mij een verademing, zowel van prijs als kwaliteit van het plaatwerk en onderdelen
De meeste Volvo  onderdelen zijn nog steeds te koop tegen discount tarief, (het P1800 zal wel iets minder discount zijn vermoed ik)
Bij nieuwe echte chroom (geen RVS) kan je helaas niet zien of er een koperlaag tussenzit, dat is een kwestie van vertrouwen. Slechte gaat snel roesten en afbladeren, goede gaat 30 jaar mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-04-2022 14:55 - 16-04-2022 14:56 #198591 door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic Bumpers Volvo onderdelen depot
Het zijn de RVS bumpers van ons eigen onderdelendepot geworden. Er bleek nog een PV544 set te liggen waar ook de korting van 10% voor gold. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, vind ze zelfs behoorlijk dik voor RVS. Bijzonder was wel dat de gaten voor de bevestiging van het middendeel voor op de beugels ontbrak, Tijdens het boren van de gaten bleek het RVS erg degelijk te zijn. 
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.