inlassen binnenscherm amazon

Lees meer
26-11-2019 16:20 - 26-11-2019 16:45 #186107 door Pieter
Beantwoord door Pieter in topic inlassen binnenscherm amazon
bovenstaande zaken heb ik allemaal rekening mee gehouden.
Echter is het reparatiedeel anders van vorm, dus met een laag meer overlap;


Dat is reden dat ik vraag hoe mensen het hebben vastgemaakt; ook omdat het meestal niet 'echt mooi' vast zit.
Echter denk ik dat ik voor de versie ga van project_amazon_turbo: proplas en wat lasjes eronder
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-11-2019 18:48 #186109 door Kees Vos
Beantwoord door Kees Vos in topic inlassen binnenscherm amazon
Merkwaardig afdakje, waar dient het voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-11-2019 13:35 - 28-11-2019 13:38 #186119 door Pieter
Beantwoord door Pieter in topic inlassen binnenscherm amazon
Ben ik weer! :D

Voor de zoekfunctie en mijn eigen geruststelling: ik heb een malletje gemaakt hoe het hoekje origineel aan de A-stijl was verbonden.
Echter kijkend naar het originele plaatwerk, is het hoekje aan de A-stijl ook de afsluiting van de horizontale ligger van het binnenscherm



Dus ik denk dat ik alleen 'het klepje' van het reparatiedeel ga gebruiken en het verticale plaatje links, als los plaatje op de A-stijl las.
Iedereen mee eens?



Als er nog behoefte is aan de uitslag van het originele hoekje:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
28-11-2019 23:36 #186120 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic inlassen binnenscherm amazon
Beste Pieter, zover ik mij kan herinnerren heb ik ook zoiets gedaan.
Ik heb bij mij bij de astijl ook nogal wat reparatie moeten doen en heb de het gat dicht gelast en heb ook een soort plaat gemaakt als jij.
Heb de vlakke plaat het stukje karton bij jouw groter gemaakt en het naderhand in de ronde vorm van het te dichten gat afgeslepen.
Was anders bang dat mijn spatscherm niet meer zou passen.

Ik heb er een foto bij gedaan, let niet op het lassen ik las met gasloos draad en dat geeft niet het mooiste resultaat en ik ben waarschijnlijk ook niet zo'n goede/mooie lasser als jij, maar geloof me het is goed doorgebrand.
Heb achteraf wel weer de roest weg moeten borstellen om de Owatrol op te zetten.

Ik hoop dat je er wat aan heb.

succes


m.vr.gr.


Johan Geers
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-11-2019 15:11 #186123 door Pieter
Beantwoord door Pieter in topic inlassen binnenscherm amazon
hallo Johan, heb je bovenkant nog wel met een extra plaatje dicht gemaakt? Dat is me niet helemaal duidelijk..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-11-2019 23:15 #186126 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic inlassen binnenscherm amazon
Wat bij jou het kartonnen plaatje is maar dan niet een hoek eruit heb ik er eerst ingelast en toen het bolle stukje naar het kartonnetje gelast en het overtolig gedeelte weggehaald.
Het is jammer dat ik er nu mijn spatscherm al op heb zitten anders kon ik nog meer foto's maken.
Ik heb alles doorgelast heb nagenoeg niet het proplassen toegepast bij de bodem heb ik het gebruikt en dorpel de rest is allemaal doorgelast.
Maar dat is ieder voor zich maar als je proplast wel genoeg proplassen liefst hetzelfde aantal als het puntlassen orgineel was.

Ik hoop dat dit een antwoord op je vraag is anders heb ik hem verkeerd begrepen.


succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.