Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst

  • Arnold de Groot
  • Arnold de Groot's Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
  • Arnold de Groot https://www.linkedin.com/in/arnold
Lees meer
20-07-2016 08:42 #161933 door Arnold de Groot
Beantwoord door Arnold de Groot in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Ook ik moest even wennen aan de nieuwe lay-out, leeftijd, maar ik vind het op heel veel ounten een verbetering. Foto's plaatsen is een stuk beter. Onderdelen shop ziet er mooi uit.
Over de omgangsvormen op ons forum kan ik kort zijn, ik krijg nog regelmatig een warm gevoel van alle hulp en tips op het forum. Ik heb ook het idee dat het iets stiller is geworden maar dat kan de zomertijd zijn en misschien staan er ondertussen ook zo veel tips en geweldig goed gedocumenteerde oplossingen op het forum dat niet elke vraag meer gesteld hoeft te worden.
Arnold

Eerste Volvo 343-GLS 2-liter, tweede 480es nu Volvo 1800E 1970 Kleurcode 42, was origineel 100

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
20-07-2016 10:57 #161935 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Wat betreft de “rust” die er momenteel zou heersen op dit forum: in de periode van 17-07-2016 t/m 19-07-2016 zijn er in totaal 65 berichten gepost. Wil je dit topic niet meetellen, dan zijn het er 55. Bij een rustige periode stel ik mij heel iets anders voor...

Een prettig aspect van het huidige forum vind ik het scherm “Recente discussies”. Op mijn pc maak ik gebruik van een tweetal browsers, t.w. Internet Explorer en Mozilla Firefox en op de die laatste heb ik de recente discussies als startscherm ingesteld. Ik betrap mij erop dat ik nu veel minder gebruik maak van andere forumschermen.
Het automatisch “geabonneerd” zijn op een topic dat je zelf hebt opgestart of waar je zelf een bijdrage aan hebt geleverd, zou er toe ook kunnen leiden dat de bezoekfequentie iets afneemt. Je krijgt immers vanzelf bericht in je mailbox als er een nieuwe reactie is gepost zonder dat je het forum daartoe eerst moet bezoeken. Al met al vind ik zeker niet dat er sprake is van een verontrustende trend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-07-2016 21:56 #162001 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Ook ik moet nog steeds wennen aan dit nieuwe forum, op een paar dingen na vond ik dat er niks mis was met het oude forum. Ik vond het juist beter passen bij de club dan het huidige forum.

Ook ik post minder dan voorheen, komt doordat ik andere prioriteiten heb, maar binnenkort komt daar verandering in want dan wordt er intensief aan de 245 gewerkt en dat wil ik wel delen met andere leden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-07-2016 22:07 #162004 door Ruud Reniers
Beantwoord door Ruud Reniers in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Ik neem aan dat de bezoeken via Tapatalk ook worden meegeteld. Hoewel het nog niet vlekkeloos loopt is dat voor forumtijgers een snelle manier om op de hoogte te blijven.

Gammal karlek rostar inte.... ik hou nog zoveel van mijn Amazon, maar O2 vind ze toch lekkerder, om over de gulzigheid van mijn 145E maar te zwijgen.
Fluidfilm!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Barends (GAST)
  • Pieter Barends (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
Lees meer
10-08-2016 13:56 #162410 door Pieter Barends (GAST)
Beantwoord door Pieter Barends (GAST) in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Goed punt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-08-2016 16:58 - 10-08-2016 16:59 #162412 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Hi die-hard forumgebruikers,

Ook ik merk dat ik wat minder op het forum zit.
Heeft dat te maken met de website?
Heeft het te maken met het seizoen?
Heeft het te maken met mijn vraag naar informatie?
Ik heb geen flauw idee...
Ik weet wel dat de lijst recente onderwerpen te groot is om door te nemen.
Wat mij opvalt, men (een enkeling daargelaten) heeft wel het door: ons kent ons...

Dit is geen Facebook. dus mensen afmaken op spelfouten kom je hier niet vaak tegen.

Opbouwende kritiek en feedback zie ik hier geregeld en dat is volgens mij wat er op een forum nodig is om het levend te houden.

Tot gauw...
Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-08-2016 18:17 #162415 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst

Ruud Klok schreef : Ik weet wel dat de lijst recente onderwerpen te groot is om door te nemen.

Dan moet je het forum vaker bezoeken... Als je dat elke dag een keer doet, valt dat doorgaans nogal mee. Ik vind persoonlijk dat overzicht met recente onderwerpen erg handig.
Wijzen op spel- of taalfouten maakt je idd niet populair, maar is vandaag de dag ook geen doen meer, als je ziet hoe vaak dat voorkomt. En bepaald niet alleen op dit forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-08-2016 22:14 #162427 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Ruud wat betreft het knopje recent kan ik met je delen, echter ik ga niet verder dan de eerste pagina. Als ik ze alle 7 moet doornemen, nu zijn het er nog 7 ben ik wel ff bezig. Niet alle onderwerpen zijn voor mij even interessant nl. Ik zit elke dag wel ff op het forum vooral s'avonds. Maar heb niet de behoefte om overal op te reageren. Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar die zin in heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-08-2016 16:11 #162437 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Ik ben er achter jongens...

De knop "recente onderwerpen" laat alle berichten van de afgelopen maand zien.
Als je boven in kiest voor de mogelijkheid "sinds laatste bezoek"dan wordt de lijst aanmerkelijk korter.
Wel jammer dat die instelling niet onthouden wordt.
Dus eerst iedere keer op "die" knop drukken.

Misschien kan dit met een simpele ingreep standaard op "sinds laatste bezoek".

Verder is het vandaag eer mooie dag en hoeven we zelfs in Haarlem niet de tuin te sproeien.

Groetjes,
Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-08-2016 20:16 #162441 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic Overweeg misschien even voor je commentaar plaatst
Dag Ruud,
Ik heb die knop, eenmalig, ingesteld op: "sinds laatste bezoek", en dat werkt perfect.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.