jubileum weekend

Lees meer
25-09-2014 00:50 #143834 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic jubileum weekend
Deze schitterende PV544 wordt verloot...
Dit jaar hebben we er alles aan gedaan om een mooie, sterke, eerlijke, degelijke, knappe, roestvrije, gekeurd door de TC en goed bevonden PV444 te bemachtigen... dit bleek een klus die niet te doen was, immers als je een liefhebber bent zonder stalling of dagelijkse rijder bent heb je niet veel aan een PV444.

Deze kandidaat voldoet aan alle eisen die de Technische Commissie aan een auto stelt en kan ook dagelijks gebruikt worden, een stalling daar in tegen is wel gewenst, zeker als hij nog al eens voor de deur moet wachten om uitgelaten te worden.

Ik denk dat ik 4 loten ga kopen... dat zal wat zijn als ik hem win is mijn garage weer te klein... en het huis waarschijnlijk ook ;)


Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2014 08:26 #143839 door Marcel van Soest
Beantwoord door Marcel van Soest in topic jubileum weekend
Helemaal mee eens Ruud, het lijkt nooit goed en altijd is er wat en het is gewoon onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Ik weet maar al tegoed van 4jaar terug wat een werk het is dit in goede banen te leiden. Het is ook veel leuker om de auto direct uit te reiken, was 4 jaar geleden leuk en ook toen Peter Devilee de 444 van Groefsema won. ik heb er ook veel zin in en we gaan zo al naar het Dierenbos. Tot komend weekend en geniet met z'n allen van een leuk weekend met prachtig weer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2014 09:13 #143840 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic jubileum weekend
Allemaal veel plezier gewenst, en ik hoop dat de 544 een goed baasje krijgt!
Ik kan helaas alleen zaterdag tot een uur of 2 - 3, dus het feest gaat aan mijn neus voorbij. Je kunt niet alles hebben hè? Ik kom met de 780, dus het wordt wel een duur grapje ( 1 op 6,5 op superbenzine...) Maar luxe rijden, dat wel! :lol:

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
25-09-2014 09:28 #143841 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic jubileum weekend

"Ruud Klok" schreef:
een heel verhaal...anyway....
Vriendelijke Volvogroetjes
Ruud Klok


Helemaal mee eens Ruud!

tot zaterdag.... :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2014 14:30 #143849 door Rob Vijgenboom
Beantwoord door Rob Vijgenboom in topic jubileum weekend
Ruud,

Hele mooie PV544, ook heldere uitleg vwb de parkeergelden en de noodzaak van het aanwezig moeten zijn van de winnaar om het feest tot een succes te maken. Goed geregeld ! Wens je veel succes bij de loterij, ook als dat onverhoopt tot problemen aan het thuisfront gaat leiden ;)

V.w.b. je 'off-topic' commentaar zal ik 'on-topic' reageren ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2014 14:40 #143850 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic jubileum weekend
Niets aan te doen dus die parkeergelden! Jammer.....

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Harrie van Susteren
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
25-09-2014 22:07 #143865 door Harrie van Susteren
Beantwoord door Harrie van Susteren in topic jubileum weekend
Ik lees dat je als prijswinnaar op de feestavond aanwezig dient te zijn (zie p.2). Dus als ik een lot koop en niet op de feestavond aanwezig ben kan ik de prijs niet winnen. Wat is mijn lot dan waard ? Er zijn dan twee soorten loten: met en zonder kans op een prijs ! Dat is toch echt niet rechtsgeldig. Juridisch is dat niet recht te krijgen. Als dit juridisch aangevochten wordt vrees ik het ergste voor de VKV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2014 07:33 #143884 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic jubileum weekend
Beste Harrie,

Er zijn ondanks dat je bepaalde zinnen met de beste wil van de wereld op meerdere malen kunt lezen toch echt maar twee mogelijkheden, je koopt een lot, of niet...
Je bent niet verplicht om een lot te kopen, je krijgt geen lot, als je naar de feest avond gaat en je bent de enige die een lot heeft gekocht heeft de vereniging een probleem, immers gaat de auto dan weg voor 5 euro...
Als iedereen die naar het feest gaat een lot koopt maakt iedereen evenveel kans.
Als je niet op de feestavond bent kan je niet de sleutels van de hoofdprijs in ontvangst nemen, je hoort immers niet dat je gewonnen hebt..
In de berichtgeving om het jubileumfeest heen is er vanaf dag 1 aangegeven dat er de mogelijkheid bestaat dat wij een auto gaan verloten, net als bij ieder ander jubileum feest. Het is nu omdat het met de beurs samenhangt misschien iets onoverzichtelijker maar het is niet anders...

Dus wees gewaarschuwd! Als je niet naar het feest gaat is het niet mogelijk om een kans te maken op de PV544 of een van de andere prijzen!!! Dit is overigens ook al in de verschillende kanalen doorgegeven.

Het is natuurlijk wel mogelijk om loten te kopen, immers zal de verkoper je vragen of je ook op het feest aanwezig zal zijn... Bij een negatief antwoord (nee dus) zal de verkoper je er op wijzen dat het dan geen zin heeft om een lot te kopen...


Met vriendelijke Volvogroet,
Ruud Klok

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-09-2014 10:10 - 29-09-2014 21:15 #143889 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic jubileum weekend
Zal het nu duidelijk zijn??? :lol:

Wat een discussies zeg...
Over 6 euro parkeergeld... Als ik hier in Den Haag parkeer ben ik dat per uur al bijna kwijt...
Een dagje beurs kost nu eenmaal geld, er wordt van alles aangeschaft van enkele euro's tot honderden euro's of meer. Wat is dan 6 euro? En dan alleen als je met een vreemd merk komt...

De loterij is toch ook een duidelijk verhaal? Als je wil winnen moet je een lot kopen en aanwezig zijn. Simpel zat. Zonder lot kan je niet winnen en zonder aanwezig te zijn kan je ook niet winnen. Een keuze die je zelf maakt: wel of geen lot kopen en wel of niet aanwezig zijn...

Beetje jammer dat in deze discussie wederom de strijd tussen redactie en bestuur wordt opgerakeld, niet nodig, is al genoeg (te veel) over gesteggeld.
Begrijp me niet verkeerd, opbouwende kritiek is prima, net als goede tips hoe het beter zou kunnen; maar brandt elkaar niet publiekelijk af. Leden die denken het beter te kunnen zijn hartelijk welkom om dat in de praktijk te brengen, maar dat is dan meestal weer te veel werk voor ze.

Dus HULDE aan een ieder die deze club een warm hart toedraagt en zich vrijwillig inzet voor het bestaan ervan, iedere vrijwilliger doet dit volgens mij met de beste bedoelingen! Een beperkt aantal actieve mensen loopt t vuur uit de sloffen om activiteiten voor de rest van de club te organiseren; zo'n jubileumfeestje is niet niks hoor! Ga zo door en blijf praten met elkaar!

Ik wens iedereen een mooi jubileum, zaterdagavond had ik al een ander feest dus die 544 gaat aan mijn neus voorbij (wil iemand mijn loten overnemen? ;) ) maar zondag kom ik en parkeer ik de 145 gratis :D bij het Autotron!

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-09-2014 12:57 #143998 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic jubileum weekend
Van A tot Z, dus helemaal mee eens, Hans!
't Was trouwens een prima weekend!
Alle vrijwilligers, hartelijk dank.
Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.