jubileum weekend

  • Danny Meeuwessen (GAST)
  • Danny Meeuwessen (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
23-09-2014 07:53 #143736 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic jubileum weekend
Yep. Om te beginnen vind ik het al onrechtvaardig discriminerend en verder vind ik het best duur. Na een uur of 2-3 heb ik het wel gezien en dan betaal ik ongeveer evenveel als ik in een doorsnee stad aan parkeergeld kwijt zou zijn. Maar dank je voor je waardeoordeel.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2014 08:45 #143737 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic jubileum weekend
Wellicht kan je met iemand (volvo)carpoolen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2014 10:07 #143741 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic jubileum weekend
Je mag mijn 123GT wel uitlaten, kan hij mooi te koop staan op de parkeerplaats, maar dat is logistiek nogal een omweg.
Ik vind die 6 euro ook vreemd.
Zou minimaal gratis parkeren in Volvo en VKV leden moeten zijn vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
23-09-2014 10:14 #143743 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic jubileum weekend
Betreffende de 6 euro, over elk detail is wel een op of aanmerking te maken.

Je kan het ook anders zien. Dat de vereniging iedereen al tegemoet is gekomen door volvo modellen te vrijwaren van het parkeergeld. Ergens moeten ze een lijn trekken

Zeker als moderator heb je een voorbeeld functie om je mede-vrijwilligers niet af te vallen. Zeker over zo iets kleins
Als het nou iets groots was of iets dergelijks.

Ik vind het discriminerend dat omdat jij in Breda woont je minder ver hoeft te rijden als ik. Dat kost mij meer als 6 euro. Kom op zeg waar hebben we het over.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2014 10:21 #143744 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic jubileum weekend
Parkeergeld in rekening brengen bij een evenement is heel normaal.
Dat Volvo's worden vrijgesteld is een extra gebaar.
Door ze zoveel mogelijk per type op te stellen creëert de organisatie een extra "tentoonstelling".
Dus mij lijkt die 6 euro geen probleem.

Maar iedereen heeft het volste recht om het wel een bezwaar te vinden en dus niet te komen.

PS: Lars doet trouwens wel een heel mooi aanbod......

Groet aan allen,
Paul

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
23-09-2014 10:57 #143745 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic jubileum weekend
Misschien dat het al besproken is, maar toch even een vraagje over de te winnen hoofdprijs/prijzen

Alleen LEDEN kunnen de loten kopen op 27 september bij de VIP stand en/

of Service balie in de hal van het Autotron. De prijswinnaars dienen op het

feest aanwezig te zijn! ....... Hoofdprijs een prachtige PV544!!!


Ik kan helaas helaas niet op de feestavond aanwezig zijn maar was wel van plan om zaterdag loten te kopen. Als ik de tekst van Arjan goed lees dan zou het betekenen dat als ik het gelukkige geldige lot tijdens de dag zou kopen en niet op de avond aanwezig kan zijn ik mijn prijs ook mis zou lopen? Klopt dit of begrijp ik het verkeerd?

Groeten, Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-09-2014 11:54 #143793 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic jubileum weekend
Heb nu nog wat verder gelezen op de site en volgens mij kan ik antwoord geven op mijn eigen vraag, ja je moet dus aanwezig zijn. Heel vreemd, het is toch een LEDEN feest waarbij elk lid met een geldig lot kans maakt op een prijs. Het feit dat niet elk lid op zaterdag naar de beurs komt, of zelf kan komen, maakt de groep potentieele winnaars al kleiner. Als je dan wel naar de beurs en niet op het feest kunt komen dan wordt die groep potentieele winnaars wel erg klein en is volgens mij niet in verhouding met het werkelijke leden aantal van onze club zowel woonachtig binnen Nederland en in het buitenland. Heel jammer dat het op deze manier besloten is, ik ga dus maar geen loten kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Danny Meeuwessen (GAST)
  • Danny Meeuwessen (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
24-09-2014 18:05 #143808 door Danny Meeuwessen (GAST)
Beantwoord door Danny Meeuwessen (GAST) in topic jubileum weekend
Als moderator mag ik dus geen eigen mening meer hebben? Dan lijkt het mij verstandig dat ik me uit die "functie" terugtrek. Lars erg bedankt voor je aanbod, een Amazon is ook een geweldig leuke wagen om in te rijden.

Het ziet er overigens naar uit dat ik vanwege familieomstandigheden überhaupt al niet meer kan gaan.

1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-09-2014 19:10 #143814 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic jubileum weekend
Natuurlijk mag iedereen een eigen mening hebben en als je vind dat iets niet goed gaat dan val je toch niet meteen een vrijwilliger af? Wat een rare instelling vind ik dat. Die stelling werd ook al min of meer verkondigd toen iemand vaststelde dat de aankondiging van de beurs met de tijden waarop iets gebeurt iets duidelijker had gekund.
Iedereen wil toch dat alles zo goed mogelijk gaat, ook al wordt de club gerund door vrijwilligers?

Ik denk dat Danny op zich wel een punt heeft, misschien moet men in de organisatie van volgend jaar eens kijken of het niet mogelijk is om gratis parkeren toe te staan voor VOLVO's en/of clubleden in een ander merk.. (Heel vroeger moest je volgens mij in een Volvo komen en ook nog lid zijn.........) Hebben trouwens mensen die geen lid van een aangesloten club zijn, maar met een Volvo komen ook gratis parkeren?

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-09-2014 00:38 #143832 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic jubileum weekend
Tom, alle Volvo's zijn vrij van parkeergelden, dat heeft de beurs kunnen afspreken met het Autotron, om de andere merken te vrijwaren moet er een belachelijk bedrag betaald worden om dit af te kopen, dit terwijl er over het algemeen weinig niet-Volvo's op de parkeerplaatsen te vinden zijn... voor de organisatie houdt het kort in dat wij ca 2500 euro moeten betalen om een paar hooguit 50 vreemde merk auto's te laten parkeren... das pas duur...

Danny, om je als moderator terug te trekken omdat er een keer een opmerking geplaatst wordt over je commentaar getuigt van een erg kort lontje... ook ik ben vrijwilliger en krijg van alles over mij heen, zowel in het blad als in het forum...

De cultuur is tegenwoordig blijkbaar er een van laten we op een bericht reageren omdat de vraagstelling mij niet bevalt, of een antwoord is dom, of nog erger, iemand maakt een spelfout... wat kan je dan als toevallige lezer van een draadje? afmaken iedereen, gewoon omdat het kan. Volgens mij was deze club er een van Volvo liefhebbers en de klassieker in het bijzonder... tegenwoordig is het meer een slagveld lijkt het wel... dit is niet goed, dat is niet goed, ik heb zelfs gelezen dat er iemand zich 1 keer heeft ingezet voor de club en er al de brui aan heeft gegeven omdat hij een antwoord kreeg op een vergadering dat hem niet beviel, maar een antwoord op een niet zo duidelijke vraag of reactie op een niet zo duidelijke stelling is tegenwoordig meteen reden om anderen te kijk te zetten... we kunnen het blad er iedere twee maanden weer op nalezen hoe de leden, (lees redactie) over het bestuur en andere vrijwilligers denkt en praat...
Er is echter nog niemand die de voorzitter om een gesprek heeft gevraagd of aan het bestuur heeft gevraagd om bepaalde zaken te bespreken of voor te leggen. Ik noem er een: electronisch stemmen... een heet hangijzer
Als er iemand is die dit leest, genoeg verstand heeft van hoe je zoiets op poten zet en dit ook kan waarborgen zodat men maar eenmaal kan stemmen of zijn mening kan geven per enquete hoe uitgebreid dat dan ook is, daag ik die gene uit om zich te melden bij het bestuur om in de agenda te plaatsen en om als kartrekker voor alle leden die prijsstellen op electronisch stemmen te realiseren. Dat is constructiever dan aan de kant te zitten en commentaar te leveren op "hun"...

Nou, dit was een beetje off-Topic geloof ik maar ik wordt het ondertussen zo zat dat het nooit goed is... maar dat kan je ook al iedere twee maanden lezen in het blad... hou lekker van je Volvo en een beetje van elkaar, geef elkaar dat beetje respect, zo moeilijk kan dat toch niet zijn lijkt mij.

In ieder geval heb ik zin in het feest, koop loten om dat ik dat wil, win waarschijnlijk die auto toch niet, die trouwens verloot wordt door lid nummer 1! Jawel, dhr. Witteveen, de oprichter van ons clubje, daarom tijdens het feest.... en een 544 met een taxatie waarde van ruim 13.000 euro uitreiken aan iemand die er niet is... dat verhoogt de feestvreugde ook niet echt. Het feest is trouwens ook niet echt duur, 15 euro per persoon, lekker eten, een goeie band, wat drankjes en allemaal vrienden om je heen... dat zijn voor een heleboel mensen blijkbaar 15 redenen om niet te gaan, en als je dan ook nog eens met een niet-Volvo komt... pfff,

voor de feestgangers tot zaterdag, voor de beursgangers, tot zaterdag, of zondag en voor de thuisblijvers... misschien volgend jaar?

anyway....
Vriendelijke Volvogroetjes
Ruud Klok

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.