Ongeluk dankzij BNN programma

Lees meer
09-04-2012 21:05 #112551 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Ongeluk dankzij BNN programma

"Ton van Spanje" schreef:
Even een paar punten van mijn kant.

Ten eerste zal de veroorzaker door u aansprsakelijk gesteld moeten worden.
Mbt het uit te keren schadebedrag zou ik me nog niet zoveel zorgen maken, aangezien u met het eventueel uit te keren schadebedrag niet accoord hoeft te gaan. Voor zover mijn ervaring reikt kunt u van de verzekering ook vragen (eisen?) om een PV544 als vervangeing te leveren die overeenkomt met uw PV544 zoals van voor het incident. Zo was het in ieder geval in het verleden. Of dat nog steeds zo is, durf ik u niet te zeggen.

Ten tweede vraag ik mij af waarom u na 13 jaar restaureren en sleutelen niet de moeite heeft genomen om uw PV544 te laten taxeren. Als u lid was geworden van de VKv (ik zie trouwens in uw forumprofiel dat u al jaren lang meegeniet van dit forum, dus waarom dan geen tegenprestatie in de vorm van een lidmaatschap?) had u deze door één van de mensen van de technische commissie uw auto kunnen laten taxeren. Diverse verzekeringsmaatschappijen accepteren deze taxaties.

Ten derde is het in mijn ogen van de gekke dat u van het bestuur verlangt dat ze u persoonlijk benaderen voor iets dat een ieder kan overkomen. mede gezien het feit dat u blijkbaar alleen de lusten van de VKV wilt genieten en niet de lasten in de vorm van een luttel bedrag per jaar.

Kortom, ik vind het triest dat u na jarenlang restaureren (ik heb zelf na vele jaren restaureren net mijn Amazon Estate klaar) op deze manier schade heeft opgelopen. Maar de wijze waarop u nu de aandacht vraagt om het geheel in de aandacht te krijgen zie ik toch wel weer in het verlengde van het lusten/lasten verhaal. Ik wens u iig wel succes met de afhandeling van de schade


Volgens mij is Bert Lasscher gewoon lid hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2012 21:19 #112552 door Ton van Spanje
Beantwoord door Ton van Spanje in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Dan heb ik blijkbaar niet goed gelezen. Voor zover ik uit andere reacties kan opmaken is mijnheer geen lid. Maar dat laat onverlet dat ik de wijze van aandacht vragen opmerkelijk vind.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • S Boschma (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-04-2012 21:25 #112553 door S Boschma (GAST)
Beantwoord door S Boschma (GAST) in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Eens met Ton

groet
Sander

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
09-04-2012 22:01 #112555 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Zonder mij in deze discussie te mengen, Bart Lasscher is al jaren lid...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-04-2012 09:35 #112640 door Jan Wouter Alt
Beantwoord door Jan Wouter Alt in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Beste Bert,

Mooi dat het uiteindelijk goed geregeld is. Dat lijkt me wel het minste wat men kon doen. In de uitzending van gisteravond werd het ongeluk breed uitgemeten. Ook in de voorfilmpjes kwam het ongeluk als 'publiekstrekker' naar voren. Blijft de vraag of je dit soort risico's als programmamaker of omroep zou moeten nemen, maar dat is een andere discussie.

Met vriendelijke groet,

Jan Wouter Alt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-04-2012 14:04 #112747 door 08541-dummy
Beantwoord door 08541-dummy in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Er gebeurt nu precies waar ik al bang voor was: de eigenaar zit met de gebakken peren. Wel lekker lang in beeld gebracht, en in voorfilmpjes als publiekstrekker gebruikt, maar wel alles in het kader van het spektakel: "kijk hoe deze slechte bestuurder een klassieker in elkaar rijdt!" maar geen enkele aandacht voor de tragiek die er aan de kant van het slachtoffer bij komt kijken.
Nu lees ik op de voorpagina van de site dat de auto total loss is verklaard en nog maar de vraag is hoeveel duizenden Euro's de eigenaar erbij in schiet, ondanks mooie woorden over schadevergoeding op het moment zelf. Als er niks op papier staat moet je nog maar zien of daar iets van terechtkomt. Omroep, film, TV: allemaal wereld van gebakken lucht. Zodra iets buiten beeld is wordt het vergeten. Als er niks meer uitkomt zou ik alle juridische registers opentrekken en als dat niet helpt alle publicitaire middelen gebruiken om BNN in een kwaad daglicht te stellen. Dan moeten we inderdaad maar eens het BNN-kantoor vol Volvo's zetten.

Triest...

Richard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2012 15:40 #112778 door Rob Funcke
Beantwoord door Rob Funcke in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Ik heb dit artikel gelezen in het Dagblad van het Noorden van woensdag 11 april 2012.
Zo te lezen valt het weer allemaal mee.





Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2012 16:19 #116191 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Lijkt me niet meer dan normaal wegens de "bijzondere" omstandigheden!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2012 21:04 #116206 door Bart Lasscher
Beantwoord door Bart Lasscher in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Hallo allemaal,
Tijdje niets van mij laten horen daar er nog al het een en ander is gebeurd, om kort te zijn alles is weer in oude staat hersteld de wagen ziet er weer mooi uit spoort perfect en loopt als een .... , alhoewel ik hem voor het ongeluk er beter uit zag zien maar dat is waarschijnlijk de trots die je hebt na je eigen restauratie nu is hij door iemand anders (garage) gerepareerd.
BNN heeft betaald (uitzendrechten)na dat wij dreigden met een kort geding en natuurlijk hebben jullie reacties ook geholpen.
Bijzonder veel hulp heb ik gehad van DAS in de persoon van de heer Moerland zonder hem was het waarschijnlijk slechter afgelopen.
Dus al met al toch een eind goed al goed scenario maar ik wil het niet weer mee maken de wagen is getaxeerd en nu all risk verzekerd als het kalf verdronken is dempt men de put is het niet.

Ik wens iedereen het beste en tot ziens op een of andere meeting.

Bart Lasscher

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-07-2012 21:57 #116211 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Super Bart, ik ben blij dat het allemaal hersteld is. Veel plezier gewenst met de auto. Misschien komen we elkaar nog wel tegen hier in Twente!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.