Ongeluk dankzij BNN programma

Lees meer
09-03-2012 14:58 #111444 door Bart Lasscher
Ongeluk dankzij BNN programma is gemaakt door Bart Lasscher
Vanmorgen op weg naar mijn vrijdagmiddag golfclubje is mijn hobby aan diggelen gereden.
13 Jaar heb ik er aan gewerkt en 9 september jl. mocht ik er de weg mee op.
Op een 30 km we, rustig rijdend zoals je gewent bent met een heerlijk lopende PV 544, links afslaand word ik in de bocht aangereden door een van links komende zwarte Suzuki Swift van het BNN programma de slechtste rijder van Nederland.
In een seconde werd mijn hobby verstoord om een dom TV programma van BNN te vullen.
De jonge dame met plateau zolen en hakken van wel 12 cm hoog, reed met een snelheid van wel 60 a 70 km (in een 30 KM zone) (10 meter remweg) door een onoverzichtelijke bocht op mijn PV voor op het linker wie. Ik vloog wel 4 meter naar recht. De totale voorkant van mijn PV is ontzet en werk van 13 jaar naar de klote en zo voel ik me ook.
Kan wel janken maar daar koop ik niets voor, nu is mijn praktische vraag waar en welk bedrijf kan ik mijn wagen toevertrouwen zodat hij weer in dezelfde perfecte staat terugkomt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-03-2012 15:07 #111445 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Beste Bert,

Wat verschrikkelijk, zelf heb ik in een soortgelijke situatie gezeten. Dat gun je zelfs je vijanden niet.

Waar kom je vandaan? Er zitten diverse goede bedrijven in NL.

Zelf niets aan over gehouden? Behalve emotionele schade dan.

Sterkte!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-03-2012 15:38 #111446 door Bart Lasscher
Beantwoord door Bart Lasscher in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Beste Boele,

Dank voor je reactie, ja dat zo iets mag op de openbare weg als het een fietser was geweest was deze hartstikke dood geweest.

Mijn locatie is Enschede.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-03-2012 15:59 #111447 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Bart,

Dit is de ergste nachtmerrie die je maar kunt verzinnen...

ik ben zo vrij geweest om een bericht op facebook te laten plaatsen....
Ik hoop dat je je trots hebt laten taxeren voordat je de weg op ging.
Ik weet wel dat je bij Volvo Klassiekers in Barneveld www.volvo-klassiekers.nl/contact.htm een goeie hebt om de schade te laten taxeren

Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Daan van Oosten Slingeland
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
09-03-2012 16:07 - 09-03-2012 16:41 #111448 door Daan van Oosten Slingeland
Beantwoord door Daan van Oosten Slingeland in topic Ongeluk dankzij BNN programma
En dan te bedenken dat in een vorig seizoen de presentator en een camera-man zijn aangereden tijdens te opnames. Enorm klote dat dit gebeurt, zeker gezien de sensatie-zoekende manier waarop. Voorbeelden van de rij-kwaliteiten van het vorige seizoen zijn betreurenswaardig (ik snap niet dat het in een auto plaats mag nemen) en waarschijnlijk met de camera op de neus nog extra dramatisch.

Ik hoop dat BNN goed verzekerd is, en ze ruim uitkeren. Zeker gezien de omstandigheden. Het staat in ieder geval allemaal op beeld...

En wat de potentiele gevolgen betreft: we weten allemaal wat een losgeslagen (zwarte) Suzuki Swift kan veroorzaken met nietsvermoedende personen...

'65 Combi - B20 LPG
'08 V50 B2.4

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-03-2012 16:12 #111449 door Vilmar Dijkstra
Beantwoord door Vilmar Dijkstra in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Hallo Bart,

Zwaar kloten dat je dit overkomt. Extra zuur dat je nog maar vers de weg op mocht. Hoop dat je het allemaal goed geregeld krijgt en sterkte met de tijd die dit allemaal gaat kosten.

Groet, Vilmar

Amazon 1960 two tone 6 volt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-03-2012 16:40 #111454 door Bart Lasscher
Beantwoord door Bart Lasscher in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Allemaal bedankt voor jullie warme reacties, nee hij was niet getaxeerd jammer genoeg ?.
Het staat wel allemaal op video er zat een camera voor op de auto gemonteerd en er reed een camerawagen achter.

Nog een vraag wie heeft er ervaring met hoe het met de verzekering gaat ik heb de laatste dertig jaar geen aanrijding gehad dus weinig ervaring in deze.

Groet Bart Lasscher

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ramon van Dijk (GAST)
  • Ramon van Dijk (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Junior Lid
  • Junior Lid
Lees meer
09-03-2012 16:51 #111455 door Ramon van Dijk (GAST)
Beantwoord door Ramon van Dijk (GAST) in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Hoi Bart,

Tjonge, niet te geloven zeg... Wat een enorme domper. Gelukkig kun je het zelf navertellen, maar ik kan me goed voorstellen dat je hier enorm ziek van bent. In een fractie van een seconde wordt je prachtige Volvo aan diggelen gereden door een idioot (en dan druk ik me nog netjes uit).
Zelf kom ik altijd bij Volvo Klassiekers in Barneveld, 'k weet zeker dat Dries je wel verder kan helpen.

Heel veel sterkte.
Ramon

Volvo Amazon, 1965 // DAF 55 Coupe, 1970 // Vespa 125 Primavera, 1974

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-03-2012 17:17 #111457 door Bart Lasscher
Beantwoord door Bart Lasscher in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Alles komt nu terug leef in hele vreemde wereld de weg waar het gebeurde was een 30 km weg langs een revalidatie centrum moet je na gaan doven school en voortgezet onderwijs.
Stel dat er gewoon kinderen of iemand op de fiets overstak wat dan en dan gebeurd dit in het kader van een TV program met overheidsgeld ons belasting geld hoever kun je gaan.
Bah ik ben even helemaal stuk .
Dank voor jullie reacties.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
09-03-2012 21:14 #111461 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Echt heel rot van je auto.

Succes met de her renovatie.

Je hebt helaas nog steeds een boel onkundige mensen op de weg rijden. BNN heeft in dit geval de situatie gecreëerd, maar welke examinator heeft die vrouw haar rijbewijs gegeven? Daar mag ook wel een onderzoek naar ingesteld worden. Evenzo van sommige kandidaten die aan het vorig seizoen hebben meegedaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.