Ongeluk dankzij BNN programma

  • Ronald Damme (GAST)
  • Ronald Damme (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
06-04-2012 23:32 #112445 door Ronald Damme (GAST)
Beantwoord door Ronald Damme (GAST) in topic Ongeluk dankzij BNN programma

van de VKV daarentegen moet ik teleurgesteld meedelen niets te hebben vernomen


Denk dat we genoeg medeleven hebben getoond, hoeft niet persee iets materialistisch tegenover staan om te laten blijken dat we je steunen.

Je kan het ook omdraaien en lid worden van de VKV als blijk van waardering voor de goed bedoelde adviezen, steun en de bedachte actie om naar het BNN kantoor te gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 10:33 #112451 door 11019-dummy
Beantwoord door 11019-dummy in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Gisteravond was het gebeurde te zien bij "shownieuws" van "hart van Nederland". Het uilskuiken in kwestie krijgt niet meer over haar lippen als 2 x "sorry mijnheer"!
Hier klikken, kun je het zelf ook zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 10:56 #112452 door Ruud Klok (GAST)
Beantwoord door Ruud Klok (GAST) in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Bart,
Ik denk dat er een aantal leden niet geheel passen in uw reactie meneer Bart Lasscher.
Er is door leden die er niets mee te maken hebben advies gegeven, medeleven betuigd, BNN lidmaatschappen opgezegd campagne gevoerd op Forum, Twitter en Facebook.....

Die leden zijn de VKV... ook U bent de VKV en ook ik!

Ik Betreur het dan ook ten zeerste dat uw schoondochter meer dankbaarheid heeft getoond dan U!
Ik moet u bekennen dat ook ik tot achteraf mijn spijt ten top met mijn klassieker en andere leden naar het BNN kantoor zou zijn gereden om Uw probleem het hoofd te bieden en een teken van solidariteit en protest naar het programma en BNN af te geven.

Ik hoop terecht dat U nog lang van uw PV544 kunt genieten en ben blij dat alles uiteindelijk gewoon geregeld was en dit hele verhaal achteraf alleen maar stemmingmakerij was.
Jammer dat ook ik mij achter het "karretje"heb laten spannen!
Ruud

Volvo... Drive it like You hate it ;-) ... I think it likes it...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 11:16 #112453 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Jacques, bedankt voor het filmpje, ik had het niet gezien, maar het is niet te geloven hoe hard daar gereden wordt met zijwegen binnen de bebouwde kom. Aangezien het op film staat moet je daar toch een civiele zaak van kunnen maken? Dan krijg je nog smartegeld ook.....

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 12:14 #112455 door Bart Lasscher
Beantwoord door Bart Lasscher in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Beste mensen,
Even een reactie mijnerzijds voor wat betreft de kennelijk gevoelige snaar die ik gisteren met mijn reactie geplaatst heb.
Van een demonstratie heb ik niets vernomen, ben persoonlijk niet benaderd, had graag mee gedaan! Heb alle persoonlijke berichtjes nagekeken of ik iets gemist had maar heb niets kunnen vinden.
Van veel leden heb ik fijne reacties gehad, heb zelfs kaartjes van mensen gehad die ik helemaal niet kende maar die het op tv en uit de krant hadden vernomen. Dat doet erg goed!
Van het bestuur van de VKV heb ik persoonlijk niets vernomen en daar ging het mij om, daarentegen van de voorzitter van de KATTERUG club wel. Ik had verwacht dat iemand van het bestuur gewoon even een belletje had gepleegd, zoals dat volgens mij hoort.
Juist wil ik over materialistische zaken niets horen dat ligt niet in mijn levensovertuiging, het gaat mij meer om de emotionele beleving in dit soort aangelegenheden.
Tevens een opmerking over stemmingmakerij we leven in een vrij land niemand is gedwongen om ergens als die dat niet wil aan mee te doen of zich achter een karretje te laten spannen ben erg geschrokken van dit soort negatieve reacties, juist gezien de emotionele kant van dit soort zaken.

Wens iedereen hele fijne Paasdagen Bart Lasscher.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • R.P. Leuvenink
  • Offline
  • Expert lid
  • Expert lid
  • Al vanaf 2002 in bezit van een Amazon.
Lees meer
07-04-2012 12:18 #112456 door R.P. Leuvenink
Beantwoord door R.P. Leuvenink in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Laat ik ook wat zeggen:

Allereerst buitengewoon vervelend voor dhr Lasscher! (al vind ik zijn reactie mbt vkv niet terecht vanwege alle meelevende reacties hier, maar om van stemmingmakerij te spreken gaat ook weer wat ver, m.i.)

Ik vind het statement wel een beetje vreemd dat BNN deze mensen niet mag laten rijden op de openbare weg. Deze mensen hebben hun rijbewijs (toch?) dus mogen ze op de openbare weg. Dat ze er een camera in stoppen om een programma te maken is niet de oorzaak van het ongeluk. M.i. is het dus eerder het CBR te verwijten dat deze mensen een rijbevoegdheid hebben gekregen.

Volgens mij is het de normale gang van zaken dat de bestuurster aansprakelijk gesteld moet worden en die zou een bekeuring kunnen krijgen voor de snelheidsoverschrijding. (dit had inderdaad heel anders kunnen aflopen!)

Het is wel extra triest dat het iemand treft die een mooie klassieker bezit en ik hoop dat dhr Lasscher hier goed gecompenseerd wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 12:42 #112458 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Fijne paasdagen Bart en aan allen!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2012 22:40 #112469 door Dennis Boxem
Beantwoord door Dennis Boxem in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Oef, wat een klap zeg...
En dat in een 30 kilometergebied. Dat had makkelijk met meer dan alleen blikschade kunnen aflopen. Dan kan zo'n Katterug nog een behoorlijk stootje hebben...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2012 17:05 #112539 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Ongeluk dankzij BNN programma
allereerst:
ik hoop nog steeds, en velen met mij getuige dit topic, dat meneer Lasscher z'n 544 weer in volle glorie hersteld wordt zonder nadelige financiële gevolgen.
maarrr:
het feit dat hij het de VKV tot 2x toe aanrekent dat men hem niet gebeld heeft om medeleven te betuigen vind ik niet correct. er zijn zat mensen die schade rijden met hun klassieker en als de VKV die allemaal zou moeten benaderen is het eind zoek.
bovendien:
de auto was niet getaxeerd en ik denk dat meneer Lasscher nog van geluk mag spreken dat het ongeluk door een tv-programma werd veroorzaakt waardoor het ruimschoots de media heeft gehaald en waardoor BNN wel uit moet keren.
in een "normale" situatie was het een heel stuk lastiger, misschien zelfs onmogelijk, geweest om de volledige schade vergoed te krijgen voor een niet-getaxeerde auto!

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-04-2012 20:46 #112550 door Ton van Spanje
Beantwoord door Ton van Spanje in topic Ongeluk dankzij BNN programma
Even een paar punten van mijn kant.

Ten eerste zal de veroorzaker door u aansprsakelijk gesteld moeten worden.
Mbt het uit te keren schadebedrag zou ik me nog niet zoveel zorgen maken, aangezien u met het eventueel uit te keren schadebedrag niet accoord hoeft te gaan. Voor zover mijn ervaring reikt kunt u van de verzekering ook vragen (eisen?) om een PV544 als vervangeing te leveren die overeenkomt met uw PV544 zoals van voor het incident. Zo was het in ieder geval in het verleden. Of dat nog steeds zo is, durf ik u niet te zeggen.

Ten tweede vraag ik mij af waarom u na 13 jaar restaureren en sleutelen niet de moeite heeft genomen om uw PV544 te laten taxeren. Als u lid was geworden van de VKv (ik zie trouwens in uw forumprofiel dat u al jaren lang meegeniet van dit forum, dus waarom dan geen tegenprestatie in de vorm van een lidmaatschap?) had u deze door één van de mensen van de technische commissie uw auto kunnen laten taxeren. Diverse verzekeringsmaatschappijen accepteren deze taxaties.

Ten derde is het in mijn ogen van de gekke dat u van het bestuur verlangt dat ze u persoonlijk benaderen voor iets dat een ieder kan overkomen. mede gezien het feit dat u blijkbaar alleen de lusten van de VKV wilt genieten en niet de lasten in de vorm van een luttel bedrag per jaar.

Kortom, ik vind het triest dat u na jarenlang restaureren (ik heb zelf na vele jaren restaureren net mijn Amazon Estate klaar) op deze manier schade heeft opgelopen. Maar de wijze waarop u nu de aandacht vraagt om het geheel in de aandacht te krijgen zie ik toch wel weer in het verlengde van het lusten/lasten verhaal. Ik wens u iig wel succes met de afhandeling van de schade

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.