Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011

Lees meer
23-03-2011 01:16 #101665 door Oscar Corsten
Beantwoord door Oscar Corsten in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Het was inderdaad een zeer geslaagde avond/nacht te noemen! Alle lof dus naar de organisatie. :)

Ik heb nog een stukje ergens in een polder mijn lichten uit gedaan om een auto te misleiden. Dat was net een stukje voordat je de gewone weg weer op reed en rechts af moest slaan om de polder weg op te komen en links af moest slaan de doorgaande weg op. Dus misschien was ik het nog wel. Volledig zonder licht over de kleine polderweggetjes rijden is natuurlijk wel het leukste. :lol:

Die borden ben ik inderdaad ook de mist in gegaan. Het foutieve bord hebben een hoop mensen als het goede gezien denk ik nouja al met al 1 goede groente.. :P

Mijn specs: 20:45 vertrokken voor de bolletje-pijl 00:30 terug, 00:45 vertrokken voor 2e rit en 5:05 terug (eerste van de rit! :) )
Dit was overigens mijn eerste ervaring met een dergelijke rit en het was een waar genot! Ben overigens wel benieuwd naar de uitslagen. Ik heb in totaal maar 22 letters kunnen vinden hoe is dat bij jullie?

Gezien jou specs (arjan) neem ik aan dat de tripmaster naar alle verwachtingen werkte.. ;)

Groet,

Oscar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
23-03-2011 08:20 #101666 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
De tripmaster heeft voor zover ik weet zijn werk goed gedaan, even de uitslag afwachten met de afstandsmetingen ;)
Wij hebben ongeveer 30 letters gevonden, helaas geen bonusletters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
28-03-2011 17:27 #101808 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Wij zijn zesde geworden, geen slechte prestatie... al zeg ik het zelf 8-)
Voor mij was het de eerste keer, mijn navigator heeft hem al een paar keer eerder gereden.

Helaas hebben we op de tijd en afstand meting punten laten liggen :cry: of het aan de tripmaster lag of het verkeerd interpreteren van begin en eind punt meting weet ik niet, volgende keer beter.

Bij deze wil ik in ieder geval de winnaars feliciteren met het behaalde resultaat

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-03-2011 14:54 #101853 door Oscar Corsten
Beantwoord door Oscar Corsten in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Ik zag inderdaad dat jij een plek boven ons uitgekomen was.. Gefeliciteerd met die overwinning.. ;)
Zoals ik al zei hebben we duidelijk punten bij de letters laten liggen maar dat is dan maar zo.

Frappant is wel dat jij door gebruik van modernere technieken een minder accurate afstands/tijdmeting had dan wij. Terwijl we gebruik maakten van louter een stopwatch en de dagteller. Dat zal ik voor mijzelf maar vertalen in dat mijn auto zijn dagteller bijzonder accuraat is om hiermee mijn auto maar weer eens te prijzen.. ;)

Het was voor ons overigens de eerste keer dat we mee deden maar hier komt volgend jaar (als we kunnen) zeker een vervolg op want het was een erg leuke ervaring!

Dus nogmaals dank en eer richting de organisatie van dit zeer geslaagde avondje!

Groet,

Oscar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-02-2012 13:30 #110400 door Steven Bleeker
Beantwoord door Steven Bleeker in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011

"Ramon van Dijk" schreef:


Even later probeerde een deelnemer die een stuk voor ons zat ons te 'misleiden' om (expres) de verkeerde kant op te gaan met en z'n verlichting uit te schakelen (prachtig),

Groet, Ramon


dat komt mij bekend voor. we wouden ons fantasties navigatie werk niet zomaar weg geven ;) . Dit jaar ben ik hard aan het zoeken naar een tripmeter, gps, fietscomputer of het echte werk. ik vindt het lastig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.