Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
13-11-2010 18:15 #97890 door Arjan Vrielink (GAST)
Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011 is gemaakt door Arjan Vrielink (GAST)
Dit lijkt mij wel gaaf om aan mee te doen... alleen voor mijn vrouw is het niks, die is nachtblind en navigeren is ze ook niet zo goed in :mrgreen:

Dus bij deze, wie lijkt dit ook leuk en heeft nog geen chauffeur/navigator en wil deze nachtrit samen met mij doen?
Ik vind beide leuk om te doen, bij voorkeur afwisselen.

Laat maar horen, dit kan wat mij betreft het algemene Nachtrit 2011 topic worden.
Zie: de agenda voor meer info

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
17-03-2011 08:15 #101533 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Ben ik samen met René de enige van Volvokv die meedoet aan de nachtrit :?:
Of zitten de nachtrit diehards van deze club niet op het forum :ugeek:

Ik heb er in ieder geval zin in, de voorbereidingen zijn in volle gang, als ik nog wat tijd overheb dan plaats ik nog een fietscomputer in mijn auto, die kun je namelijk erg nauwkeurig afstellen en geeft op de meter nauwkeurig de afstand aan.
Daarnaast laat ik mijn smartpfone de gereden route opslaan, leuk voor later.

Iemand nog een advies voor het kaartmateriaal, welke schaal is het meest gangbaar voor zulke ritten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2011 08:27 #101534 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Ik kom niet helemaal uit met mn stufi, dus ik sla helaas over!

Een regionale kaart van de provincie Gelderland? Lijkt me wel afdoende toch?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2011 10:33 #101542 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Als je toch gaat fietscomputeren, neem je toch ook fietskaarten mee? In ieder geval een 1:50.000. Die provinciekaarten zijn ook op die schaal uitgegeven...

En flinke verstralers!

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2011 17:36 #101550 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Hallo Arjan,wat betreft de fietscomputer is natuurlijk een goed idee,maar ik heb een programma gedownload en op de Tom Tom gezet en hiermee heb je een volledig werkende tripmaster,die perfect werkt.Afstand ,kompas ,gereden route ,alles is naderhand op een gewone pc te zetten.Je begrijp wel uit dit verhaal dat ik ook weer van de partij ben.
Gr. Jan Oudijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
17-03-2011 20:05 #101556 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Mag je met een TOMTOM rijden dan? Ik dacht dat het de bedoeling was om old school te rijden.

Dat programmaatje voor de tomtom lijkt mij ook wel handig, waar is dat te downloaden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2011 20:54 #101557 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011

"Arjan Vrielink" schreef:
Mag je met een TOMTOM rijden dan? Ik dacht dat het de bedoeling was om old school te rijden.

Dat programmaatje voor de tomtom lijkt mij ook wel handig, waar is dat te downloaden?


Mag ongetwijfeld. Maar men rijdt toch ook niet met een Volvo S60/S80 rond?

Maw, klassieker = klassieke rit wat mij betreft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2011 21:17 #101558 door Jan Oudijk
Beantwoord door Jan Oudijk in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Als je in Google .Tripmaster intyp ,kom je vanzelf bij de site Le Web B@!!!Tripmaster!!!
Als je deze site opend ,dan wijst de weg vanzelf.Ook kun je daarna nog een Nederlandstalige handleiding downloaden,op de site handleiding tripmaster
Veel succes Jan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Arjan Vrielink (GAST)
  • Arjan Vrielink (GAST)'s Profielfoto
  • Offline
  • Platinum-lid
  • Platinum-lid
Lees meer
17-03-2011 23:37 #101564 door Arjan Vrielink (GAST)
Beantwoord door Arjan Vrielink (GAST) in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Ik heb Tripmaster geïnstalleerd, ik moest ook de extra plugin instaleren i.v.m. het steeds refreshen van het scherm. (TOMTOM GO 720)




Tripmaster download: www.webazar.org/tomtom/tripmaster.php?lang=uk
Extra plugin download: www.webazar.org/tomtom/hook.php?lang=uk


Mogen even een stukje testrijden 8-)
De Nederlandstalige handleiding kan ik niet vinden, heb je een linkje Jan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2011 23:45 #101566 door Oscar Corsten
Beantwoord door Oscar Corsten in topic Landelijke Nachtrit !! Op 19 en 20 maart 2011
Ik ben ook zaterdag te vinden bij de nachtrit. Dus een oldtimer is toegevoegd aan het rijtje.

Zo wordt het allemaal wel erg makkelijk natuurlijk. Ik heb er inderdaad over gedacht om een fietscomputer te installeren maar denk dat ik geen tijd meer kan vinden dus ik ga het op de 'klassieke' toer gooien.

Ben wel benieuwt in hoeverre je tripmaster werkt! :)

Groet,

Oscar

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.