Progressieve veren (toch weer)...
- Johan Geers (GAST)
- Premium lid
-
Minder
Meer
26-09-2025 00:55 #1478649
door Johan Geers (GAST)
Beantwoord door Johan Geers (GAST) in topic Progressieve veren (toch weer)...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Yves Tonnaer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2025 23:06 #1479058
door Yves Tonnaer
Beantwoord door Yves Tonnaer in topic Progressieve veren (toch weer)...
Na heel lang zoeken heb ik uiteindelijk progressieve, verzwaarde (niet verlagende) achterveren voor de Amazon kunnen vinden in Engeland bij ClassicSwede.
Ze komen hopelijk binnenkort binnen met de post, dan geef ik wel even een update hier. Bedankt voor alle tips en suggesties!
Ze komen hopelijk binnenkort binnen met de post, dan geef ik wel even een update hier. Bedankt voor alle tips en suggesties!
- Yves Tonnaer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2026 20:05 - 25-01-2026 23:01 #1479720
door Yves Tonnaer
Beantwoord door Yves Tonnaer in topic Progressieve veren (toch weer)...
Inmiddels 3 maanden verder.... Nog steeds geen HD veren van ClassicSwede in Engeland.
Reageert niet op mails en telefoontjes. Geen enkele update over een leveringsdatum.
Gelukkig heb ik de veren betaald met PayPal, en hebben ze m'n geld terug gestort. Ik overweeg dan toch maar om de veerschotels dermate aan te passen zodat ik er amazon combi veren in kan plaatsen.
Reageert niet op mails en telefoontjes. Geen enkele update over een leveringsdatum.
Gelukkig heb ik de veren betaald met PayPal, en hebben ze m'n geld terug gestort. Ik overweeg dan toch maar om de veerschotels dermate aan te passen zodat ik er amazon combi veren in kan plaatsen.
Laatst bewerkt 25-01-2026 23:01 door Yves Tonnaer.