versn.bak met kopp.kabel / cilinder uitwisselbaar?

Lees meer
17-03-2011 18:03 #101551 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic versn.bak met kopp.kabel / cilinder uitwisselbaar?
ha harry, ziet er goed uit, een opmerking, heb je de plaat verstevigd? er komt best wel wat kracht op en het lijkt me dat de plaat makkelijk vervormd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
17-03-2011 21:24 #101559 door 06155-dummy
Beantwoord door 06155-dummy in topic versn.bak met kopp.kabel / cilinder uitwisselbaar?
De plaat is 2 mm. dik plaatstaal en staat licht onder spanning. Volgens mij moet het zo kunnen qua stevigheid.
Mocht het nodig zijn kan ik de randen nog omzetten of er 2 steunen achterlangs zetten.

Amazon´68 Sedan, 2-deurs, B20-M46, nu ongeveer 125PK........zoek nog mooie wielen........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
29-05-2011 13:46 #103296 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic versn.bak met kopp.kabel / cilinder uitwisselbaar?
het niet goed vrijkomen is eindelijk opgelost!

Sinds een tijdje licht olieverlies, onderste koppelingscilinder gereviseerd, lekte iets, maar hielp maar even. wat blijkt, de bovenste (hoofd)koppelingscilinder lekt ook. lekker..., naar de binnenkant dus het geluidsisolerende materiaal, soort hennepmat, absorbeert het wel.. volgend klusje..

Nadat ik een revisiesetje had gehaald blijkt de grote cup niet te passen. Terug naar dries bakkenes, en daar blijkt dat ik een 5/8 hoofdkoppelingscilinder heb(diameter cilinder, staat wel achter de naam op het huis gegoten), en er moet een 3/4 inch cilinder op zitten.
Geen idee waar die op gebruikt word.

Dit verklaart waarom de koppeling wel lekker licht ging, maar maar net voldoende slag maakte om vrij te komen.
Goeie hoofdcilindercilinder erop, trapt wel 3x zwaarder, maar halverwege de slag met intrappen komt hij al prima vrij.

O ja, de 6mm stalen leiding zat vastgerot in de nippels, en die draaide ik dus af. maar ja, waar haal je 6mm koperen remleiding vandaan (op zaterdagmiddag)? wat blijkt, gewone LPG leiding is ook 6 mm koper. wist ik niet..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Mark Murre (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
29-05-2011 21:56 #103315 door Mark Murre (GAST)
Beantwoord door Mark Murre (GAST) in topic versn.bak met kopp.kabel / cilinder uitwisselbaar?
Ik zou die doordrenkte mat maar gauw weghalen want die remolie vreet je lak op en gaat daar dan ook roesten .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
31-05-2011 19:04 #103402 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic versn.bak met kopp.kabel / cilinder uitwisselbaar?
mark dat klopt helaas... :-( ik krijg geen zweetvoeten meer..)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.