Voor het blok gezet door Garage

Lees meer
08-04-2021 10:48 #193393 door Niek de Boer
Beantwoord door Niek de Boer in topic Voor het blok gezet door Garage
En die 2000 euro wordt dus alleen berekend voor het inbouwen van de motor? In een gewone garage rekent men ongeveer 1500 euro  inclusief omzetbelasting voor in -en uitbouwen van een Amazon- motor. Dit is alleen inbouwen.Dat kost natuurlijk wel  aanzienlijk meer tijd dan uitbouwen. Uitbouwen kan in een paar uur tijd,als er niets echt tegen zit. Men is vaak wat huiverig ,wanneer je moet afwerken waar een ander aan begonnen is.Het plaatwerk aan de voorkant inclusief de bumper is ook verwijderd.Ik kan vanaf hier niet beoordelen hoe de staat van de plaatwerkdelen is en of al het montagemateriaal nog aanwezig is. Als je alles netjes doet,kan dat ook nog vrij veel tijd kosten. Ik heb erg veel aan Amazons gesleuteld en vaak motoren gewisseld.Ik doe het niet meer voor anderen in verband met mijn leeftijd.Ik sleutel alleen nog maar aan mijn eigen Volvo’s.
Ik zal er eens over nadenken of ik iemand weet,die het wil doen.Als dat zo is ,laat ik nog wel van me horen. In ieder geval succes toegewenst!

Vriendelijke groet ,Niek de Boer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2021 10:58 #193394 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
Hallo Niek,

Ik denk dat wij elkaar kennen van de sleuteldagen en ik heb je hier op het forum heel vaak gezien. Dankjewel voor het meedenken. Het bedrag is inderdaad veel te hoog en niet eerlijk. Ik hoor het graag als je iets kan bedenken. Vriendelijke groet, René

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2021 11:03 #193395 door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic Voor het blok gezet door Garage
Is de 2000 euro alleen voor inbouwen of zitten er ook nog materialen bij? Typisch heb je ook motorsteunen, nieuwe bougie kabels, ontsteking vernieuwen, nieuwe olie, oliefilter, etc. Alles bij elkaar opgesteld kom je op een hoog bedrag uit,

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2021 11:11 #193396 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
De materialen heb ik zelf al aangeleverd en zijn vervangen. De motor heeft ook nieuwe pakkingen, thermostaat, olie keringen. Kortom alles wat we tegenkwamen is vernieuwd. Dit is alles nog voor de corona maatregelen gedaan. daarna heb ik de auto niet meer kunnen zien. Kosten zijn echt alleen voor inbouwen. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2021 11:17 #193397 door Chris Caenen
Beantwoord door Chris Caenen in topic Voor het blok gezet door Garage
Wellicht nog een optie is Swedish Classics in Liessel maar ik weet niet wat zijn beschikbaarheid is. Dit is 1 uur rijden van Sittard.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2021 11:21 #193399 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
Is alweer dichterbij inderdaad. Hou ik ook in gedachten. Dank Chris!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-04-2021 11:58 #193537 door Han Kops
Beantwoord door Han Kops in topic Voor het blok gezet door Garage
Getver, wat een verhaal inderdaad.

Dat dat zo maar kan. Ik heb zelf goede ervaring met Scandcar, moergestel, maar geen idee wat ze daarvoor rekenen en of ze tijd hebben/überhaupt weer open zijn.
ook wel stukje van je verwijderd...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-04-2021 12:17 #193541 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
Moergestel is ook wat ver voor mij. Ik zoek nog even hier in de buurt. Heb al een paar goede tips gekregen. 

Gisteren heb ik een goed gesprek gehad bij de garage en uitgelegd wat mijn probleem met de offerte was. Er wordt nu even gekeken of ik niet zelf de auto mag afmonteren (is een veiligheid en verzekering vraag). Dit zou misschien op een vrijdag of zaterdagen mogen. Ik heb nog nooit een motor ingebouwd maar heb hierin geen keus en ga het gewoon doen. jammer dat de sleuteldagen bij de garage in Geleen vervallen zijn. Dat is op loopafstand van waar de auto nu staat. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-04-2021 09:26 #193564 door Ed van der Zee
Beantwoord door Ed van der Zee in topic Voor het blok gezet door Garage
Ik zou inderdaad het zelf doen, we praten je er wel doorheen ..

 

Stap 1

Ed van der Zee
'67 123GT
'70 164
'71 P1800 E
'72 1800ES
'73 145 Express
geniet maar nooit met mate
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15-04-2021 12:26 #193571 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
Dankje Ed. Helaas net bericht van de garage: "om verzekeringstechnische reden kunnen we de brug niet verhuren" . Ik ga verder met zoeken naar een garage in de buurt of een plek waar ik de auto zelf kan afmonteren. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.