Voor het blok gezet door Garage

Lees meer
07-04-2021 16:54 - 07-04-2021 16:56 #193366 door René Kruter
Voor het blok gezet door Garage is gemaakt door René Kruter
Een jaar geleden heb ik mijn Amazone bij de dagbesteding auto techniek van mijn zoon gebracht. Afspraak was dat de leerlingen daar aan de auto konden werken en ik voor alle te vervangen onderdelen zou zorgen. Mede door de corona is deze werkplaats in de problemen gekomen. Te weinig leerlingen die regelmatig blijven komen. Mijn amazone staat daar echter met uit gemonteerde motor en half opgeknapt. Het project was zogoed als klaar. Nu is er een nieuw beleid aangenomen dat er niet meer kostenvrij (zonder uurloon) gewerkt mag worden. Ik heb nu een offerte van €2000 gekregen om de motor weer in te bouwen. Erg veel geld! Zelf mag ikhet daar niet doen. Ik sta voor het blok. Is er iemand in regio zuid die een kleine garage kent of zelf heeft die me zou kunnen helpen. De auto staat in Geleen/Sittard. Mijn locale garage schat het op max twee dagen werk. Max €800 maar deze garage heeft tot de zomer geen tijd. Wie kan mij helpen.   
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 18:55 #193370 door Rudi Haentjens
Beantwoord door Rudi Haentjens in topic Voor het blok gezet door Garage
Beste was er geen schriftelijk akkoord opgemaakt, zo ja dan moeten ze zich daar aan houden denk ik, enkel bij faisement is er niets aan te doen, een deal is een deal 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 19:00 #193372 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
Nee Rudi, ik heb alleen een mondelinge afspraak gemaakt met de vorige werkplaats chef. Mijn zoon is autistisch en maakt gebruik van deze dagbesteding. Dit maakt het voor mij extra moeilijk me hard op te stellen. Ik dacht er goed aan te doen, een mooi project voor de jong volwassenen die daar werken. helaas is het anders gelopen. Het liefst haal ik de auto daar weg en betaal een redelijk bedrag voor het terug monteren van de motor elders. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 19:55 #193375 door Rudi Haentjens
Beantwoord door Rudi Haentjens in topic Voor het blok gezet door Garage
Spijtig dat het zo moet lopen, maar zal wel in orde komen voor een prijsje , er zijn nog goede volvo liefhebbers die je kunnen helpen, ik vanuit België, kan het niet ik heb geen brug of put blijven oproepen op het forum

​​​​​Grtjs Rudi 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 20:14 #193377 door Rik Tuin
Beantwoord door Rik Tuin in topic Voor het blok gezet door Garage
Niet dat je er veel aan hebt, maar twee dagen werk voor het inbouwen van een dergelijke eenvoudige motor lijkt mij erg ruim gerekend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 23:04 #193384 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Voor het blok gezet door Garage
Ik denk dat Alain van Volvo Lotte wel iets voor je kan betekenen in het daar ophalen van de auto en bijbehorende componenten en de motor voor je kan inbouwen. Met twee man is een motorwissel in 1 dag prima te doen dus als de motor er al uit is, lijkt die 2K me ook een hoge schatting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 23:04 #193385 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
Ja Rik dat gaf mijn garagehouder ook aan. Max 2 dagen als het tegenzit. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
07-04-2021 23:06 #193386 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
Volvo Lotte is niet in de buurt Lars maar hou ik als alternatief in gedachte. Dank!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2021 01:00 #193389 door Alex Janssen
Beantwoord door Alex Janssen in topic Voor het blok gezet door Garage
Hallo,

Ik kan de Amazon wel naar Volvo Lotte brengen ik ben in bezit van een Mercedes 609 autotransporter uiteraard tegen een vergoeding, dan doet deze auto ook wat

Vrl Gr.

lLex Janssen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-04-2021 10:06 #193391 door René Kruter
Beantwoord door René Kruter in topic Voor het blok gezet door Garage
Dank Lex, Ik hoop nog op een oplossing dichterbij. Volvo Lotte is 2 uur rijden van hier maar ik hou het in gedachten. 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.