Toekomst forum?

Lees meer
24-08-2009 20:47 #91663 door Erik Volvo (GAST)
Beantwoord door Erik Volvo (GAST) in topic Toekomst forum?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel veel jaren lid ben van de VKV (V44), maar dit forum mij net zo trekt. Ik denk dat het aan de reactiesnelheid ligt. Moet ook wel zeggen dat ik binnen de V3C actiever ben: evenementencoördinator en ik help clubleden met reparaties in mijn werkplaats. Ik heb daar ook wel eens een discussie op het forum over de belangstelling van de leden voor het forum geopend ( forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5080 ). Het is een clubje van 200 leden, maar veel jongeren en de reactiesnelheid is vrij hoog. Een aantal reageert via een internetverbinding via de telefoon. Dat maakt een forum wel dynamischer en voor de gebruiker geeft het een voldaner gevoel als er snel reactie op zijn vraag komt. De moderatoren zorgen er voor dat er niet te veel gezemeld wordt. Een grapje kan, dan lig ik soms ook in een deuk achter mijn beeldscherm. Dat maakt het voor mij ook leuker, dan altijd serieus. Overigens ontstaan er ook veel ideëen op het forum en wordt het forum ingeschakeld om activiteiten aan te kondigen en een terugkoppeling (foto's) daarvan te geven. Werkt goed voor de betrokkenheid.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-01-2010 19:47 #91662 door
Beantwoord door in topic Toekomst forum?
Ik merk keer op keer dat dit forum niet echt actief is.Misschien ligt het aan de bezoekers (die liever sleutelen dan lezen en schrijven?) maar het kan ook aan de gebruiksvriendelijkheid van het forum format liggegn.Erg bezoekersvriendelijk is het nieten de mogelijkheden zijn minimaal.Ik heb erg veel ervaring met mijn forums: www.volvo-forum.nl en www.volvo850forum.nl en wil desgewenst graag helpen.Intergratie van dit forum in www.volvo-forum.nl met eigen rubrieken voor VKV-leden is een eenvoudig te realiseren optie.Ik ben te bereiken via info@volvo-forum.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.