Eindeloze reacties forum

  • Peter Grapendaal (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-02-2007 16:44 #84010 door Peter Grapendaal (GAST)
Beantwoord door Peter Grapendaal (GAST) in topic Eindeloze reacties forum
Ik gebruik ipv microsoft internet explorer de browser van Mozilla Firefox. Naast dat deze je inlog gegevens onthoud is het ook veel minder gevoelig voor allerlei virussen en aanverwante ellende. Verder zitter er erg handige tools op en is hij ook wat sneller. Mij bevalt deze browser erg goed en gebruik ik internet explorer nooit meer. Hier kan je hem gratis downloaden:
www.firefox-downloaden.nl/default.asp?aff=1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Niels Bijl (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
08-02-2007 18:10 #84009 door Niels Bijl (GAST)
Beantwoord door Niels Bijl (GAST) in topic Eindeloze reacties forum
misschien is het een aardig voorstel om onderwerpen na bv drie weken wel leesbaar te houden maar reactie plaatsen na deze termijn omogelijk te maken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
08-02-2007 19:21 #84008 door Bas van Vliet
Beantwoord door Bas van Vliet in topic Eindeloze reacties forum
<p>@Niels: lijkt me geen goed plan. Krijg je helemaal een wildgroei aan topics over hetzelfde onderwerp.</p><p> </p><p>@Eugen: alleen maar klagen helpt inderdaad niet. Daarom heb ik inmiddels al andere stappen ondernomen. Ik hoop dat alle forumwensen nog eens uitkomen ;-)</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 00:05 #84007 door Arthur Vaanhold
Beantwoord door Arthur Vaanhold in topic Eindeloze reacties forum
<p class="MsoNormal"><span lang="NL" style="font-family: Arial;">We zijn binnen deze Vereniging niet zo hard tegen elkaar, ik denk vooral om het relatief kleine aantal vrijwilligers niet tegen het hoofd te stoten met de kans deze ook nog eens te verliezen.<o:p></o:p></span></p><p class="MsoNormal"><span lang="NL" style="font-family: Arial;">Maar wanneer je nooit zegt dat iets niet beter kan verbetert er niets.<o:p></o:p></span></p><p class="MsoNormal"><span lang="NL" style="font-family: Arial;">Een tiental postings per dag op dit forum steekt toch schril af tegen de enorme levendigheid op bijvoorbeeld forums van de 700- vereniging, volvolvo.nl (2-serie) of het volvo-forum, waar het enthousiasme en de activiteit vanaf spat? Het verschil met deze site is schrijnend...
</span></p><p class="MsoNormal">En het zijn kleine clubs, de eerste twee hebben hooguit een paar honderd leden, kunnen wij dan met onze 3500 of 4000 leden niet wat meer dan dat we nu doen?
</p><p class="MsoNormal">Voor de leden zou het de betrokkenheid en enthousiasme voor onze vereniging sterk kunnen vergroten wanneer we op zijn minst een wat 'hipper' forum zouden hebben; bovendien is het vanuit PR-opzicht wel verstandig om als grootste Volvo-vereniging een wat betere exposure te hebben...</p><p class="MsoNormal">"Wie niet gaat met de tijd gaat mettertijd"</p><p class="MsoNormal">Arthur Vaanhold<span lang="NL" style="font-family: Arial;"><o:p></o:p></span></p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 01:09 #84006 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic Eindeloze reacties forum
<p>Goed verwoord Arthur,</p><p>als ik het puur op mezelf betrek, en voor diegenen die dat niet weten heb ik en velen met mij zoals ook Arthur wel het &eacute;&eacute;n en ander voor de club gedaan, dan was ik op het oude forum met al z'n beperkingen toch veel actiever. Dat kan natuurlijk hier in liggen dat de postings zodanig waren dat ik daar eerder respons op gaf, maar naar mijn gevoel is deze vorm op de &eacute;&eacute;n of andere manier minder interactief.</p><p>Met alle respect voor webmaster Wim, moet ik toch zeggen dan er nog veel ruimte is voor verbetering. Ah, in mijn vak ben ik deskundig, hier ben ik slechts een navigator aan de wal.</p><p> </p><p>Siang Phoa</p><p> </p><p> </p>

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 07:30 #84005 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Eindeloze reacties forum
<p>Arthur zie ff niet zo gauw de Qoute knop staan en kopieren en plakken lukte niet, maar dat laatste berichtje van je spreekt me erg aan. Het is zo'n grote club ik denk wel 1 v/d grrootste, organiseren leuke dingen veel meer dan andere clubs echt petje af maar een goed vooral duidelijk overzichtelijk en forum waar alle type volvo's die opgenomen zijn in de club in type aanduiding gerangschikt staan is echt een must. Want als we het over wildgroei hebben dan zit je bij dit forum wel goed. </p><p>Bij de andere volvo forum's lees ik ook niet alles alleen datgene waar ik me voor intreseer en zo zit ik ook op diverse overige forums van andere autoclubs en deze gebruiken allemaal dezelfde basis en voegen daar zelf iets aan toe.</p><p>Gr Rene</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 12:24 #84004 door Jan Soetens (GAST)
Beantwoord door Jan Soetens (GAST) in topic Eindeloze reacties forum
<p>Ik vind eigenlijk dit forum helemaal zo slecht nog niet...</p><p> </p><p>Je bent hier eindelijk eens verlost van al die goedbedoelende maar na verloop van tijd o-zo-irritante avatars en onderschriften.</p><p> </p><p>Ik ben ook redelijk actief op de site van de volvo700vereniging (ook lid trouwens) en daar is het drukker ja... en o-zo-gezellig. Persoonlijk baal ik er op die site als een (Volvo)stekker van dat er een aantal lieden rondzwerven die blijkbaar alle tijd van de wereld hebben om elk zinnig topic te verzieken met zogenaamd leuke bijdehante opmerkingen (en dat terwijl je daar ook een "kletshoek" hebt) Dat zie je hier gelukkig niet.</p><p> </p><p>Ik ben het wel eens met de Topic Starter over hoe je op het forum kunt surfen, dat kan beter, maar volstrekt oneens met al degenen die het forum identiek aan zovele andere forums willen maken. Da's geen verbetering, da's handig omdat je aan die gedrochten van forums gewend bent!</p><p> </p><p>Groetjes,</p><p> </p><p>Jan</p>


Groetjes,
Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 13:56 #84003 door Willy De Baere
Beantwoord door Willy De Baere in topic Eindeloze reacties forum
<p>en ook met Jan ben ik het terug eens!: het V44 forum is erg efficient om
problemen met onze auto's te melden, en om tips en oplossingen te krijgen,
zonder al die totaal overbodige avaters, statistieken (wie is actief op
forum, etc), andere zaken waar men echt niets aan heeft, en noem maar op.
Ik vind het V44 forum nu WEL heel overzichtelijk, bondig, en "to-the-point"
- een soort "Volvo Wikipedia". Op 1 V44-scherm krijgt men bvb. 5 replies,
terwijl op andere fora dikwijls 1 scherm per antwoord niet voldoende is.
Wie het "o-zo-gezellig" wil hebben, of veel tijd heeft, hij ga dus naar die
andere, niet van mekaar te onderscheiden, hello-hallo-fora. De topics op
V44 forum laten tenminste nog toe, er zelf - en op een super eenvoudige
wijze! - iets mee te doen, er dan zelf labels en info aan toe te voegen,
zodat men binnen x jaar alles wat nuttig en nodig is voor Volvo techniek,
nog probleemloos kan terugvinden.</p><p>
Het valt mij overigens op dat veel - niet alle, natuurlijk - van de
kritikasters aan de zijlijn, met nog weinig of geen technisce topics of
oplossingen daarvoor, zijn komen aandraven. Ik heb ook nog geen vb gezien
van een (technisch) probleem dat men niet terugvindt op V44 forum, of wat
hun probleem bij zoeken naar deze is? Indien dit gemeld wordt, is het een
V44-traditie dat veel anderen gereed staan om je daarbij onmiddellijk
te helpen. Ik hoop dus dat - mits wat kleinere aanpassingen - het algemeen schema </p><p>van V44-forum blijft zoals het is, want voldoet essentieel voor 99,9%.</p><p>
Hierbij dus nogmaals mijn steun aan "architecten" Wim, Harry, ea.:
efficient werk!
</p>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 14:19 #84002 door Rob Funcke
Beantwoord door Rob Funcke in topic Eindeloze reacties forum
De functionaliteit van het forum is steeds weer een punt van discussie.
Ik ben het met de schrijvers eens dat het beter en effici&euml;nter kan.
Het forum is een belangrijk onderdeel van de V44 website welke de afgelopen maanden al de nodige modificaties zijn uitgevoerd. Tevens staan er nog een aantal verbeterpunten op de actielijst welke op termijn worden opgelost.
Op dit moment is de Webmaster erg druk met diverse verbeterpunten van de website zoals:
aanpassingen voor de ledenadministratie, site voor het kampeerweekend, nieuwspagina, verbeterpunten voor de diverse afdeling (regio&rsquo;s en registers), lay-out van de website en het dan het periodieke onderhoud van de site.
Naar aanleiding van alle reacties op het forum blijkt dat er een sterke behoefte is naar een professioneel forum welke op de markt is te verkrijgen.
Om de vaart er in te houden kan ik het volgende aanbieden: Zowel voor de leden als onze forum gasten biedt de V44 vereniging een volledige testomgeving aan waarin een standaard PHP forum gebouwd mag worden welke volledig ge&iuml;ntrigeerd moet worden in de website en tevens gekoppeld moet worden aan de ledenadministratie. Zelfstandigheid en PHP kennis is een vereiste. Voor diegene die hierin is ge&iuml;nteresseerd kan met mij contact opnemen. E-mail: vicevoorzitter@v44.nl

Amazone 133GT 1968 sinds 1978 in mijn bezit. Tot 2012 als dagelijkse auto. Nu voor de 3e maal gerestaureerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-02-2007 16:38 #84001 door Eugen Wulff
Beantwoord door Eugen Wulff in topic Eindeloze reacties forum
Ik ben het met willy eens dat het forum voor 99.9% voldoet en dat het wat mij betreft ook geen forum met allerlei avatars en andere toeters en bellen hoeft te worden. De reden dat ik dit topic gestart ben is niet als kritiek bedoelt maar als verbeterpuntje van het huidige forum. Ik denk dat het ,het beste is het huidige forum te "finetunen" naar de behoefte van de gebruikers. Helaas heb ik geen PHP kennis anders had ik hier graag bij geholpen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.