IPD 28mm stabilisatorstang montage
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-07-2014 20:17 #142063
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic IPD 28mm stabilisatorstang montage
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan van Bochove
-
- Platinum lid
-
- '66 combi
Minder
Meer
16-07-2014 20:34 #142065
door Jan van Bochove
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt
Beantwoord door Jan van Bochove in topic IPD 28mm stabilisatorstang montage
Zoooo bruut!
Ik weet eigenlijk niet eens hoe een normale ama (combi) rijdt, laat staan een ama met zulke dikke stabi's.
Ben namelijk zo goed als direkt gaan resteaureren nadat ik de combi kocht :oops:
Maar kan je bijvoorbeeld een rapportcijfer geven voor en ná de ingreep als het om bochtengedrag gaat?
Maakt zoiets ook nog wat uit voor rechtuit-stabiliteit (ik zou denken van niet maar als jet het niet vraagt weet je het ook niet)
groet, Jan
Ik weet eigenlijk niet eens hoe een normale ama (combi) rijdt, laat staan een ama met zulke dikke stabi's.
Ben namelijk zo goed als direkt gaan resteaureren nadat ik de combi kocht :oops:
Maar kan je bijvoorbeeld een rapportcijfer geven voor en ná de ingreep als het om bochtengedrag gaat?
Maakt zoiets ook nog wat uit voor rechtuit-stabiliteit (ik zou denken van niet maar als jet het niet vraagt weet je het ook niet)
groet, Jan
Na 10 jaar in mijn 245-D24TIC te hebben gereden voelt het nu alsof de resteauratie van de combi ook 10 jaar duurt

- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-07-2014 21:26 #142066
door Arno Pfennings
Beantwoord door Arno Pfennings in topic IPD 28mm stabilisatorstang montage
Dag Jan,
Voor het rechtdoorwerk mag het in principe niets uit maken aangezien de stangen dan niet actief zijn.
Tsja een score…
Als ik een moderne auto een 10 zou geven en een standaard amazon een 4..5, dan zit je met beide dikke stangen op een goede 7..8
Voor het rechtdoorwerk mag het in principe niets uit maken aangezien de stangen dan niet actief zijn.
Tsja een score…
Als ik een moderne auto een 10 zou geven en een standaard amazon een 4..5, dan zit je met beide dikke stangen op een goede 7..8

- Jan van Bochove
-
- Platinum lid
-
- '66 combi
Minder
Meer
16-07-2014 21:44 #142067
door Jan van Bochove
Beantwoord door Jan van Bochove in topic IPD 28mm stabilisatorstang montage
Aha, dat geeft in elk geval wel een indikatie wat de te verwachten verbetering is.
bedankt
bedankt