nogmaals witte zijvlakken

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-03-2004 19:46 #67540 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
<p>Sprakeloos ben ik van die Sc(h)andcar-prijs. Bij www.ravus.de kosten ze 52,50 euro per vier....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-03-2004 21:56 #67539 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
<p>Oeps, foutje, daar komt nog 51,50 bij voor de sier/klemrand. Goedkoopste adres is dus www.classictire.nl (100 euro).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-03-2004 23:09 #67538 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
Gert,ik heb hetzelfde systeem als Siang, zo schreef ik je al eerder op dit forum. Na aanschaf en transport vanuit duitsland heb ik nog regelmatig aan de telefoon gezeten met de leverancier, niet omdat er iets niet zou kloppen, maar omdat deze graag wilde weten wat de ervaringen waren. Hij verteld mij dat die grens van 120 gesteld is als een ruime marge (hij heeft ook klanten die er 150 of harder mee hebben gereden. Maar dat was natuurlijk of the record.) Vanwege aansprakelijkheid dus. Overigens (voor Ronald en/of Bart): ik meen dat het systeem wat Scandcar verkoopt niet komt van Ravus. Dat is dus een ander product.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-03-2004 12:14 #67537 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
Bart, Als die vlakken opbollen, dan heb je de sierringen te ver in de velg gedrukt. Ik heb deze witte vlakke ook en toen bij één wiel het vlak ging opbollen heb ik het spul er even afgehaald en opnieuw er op gezet, maar dan iets minder diep in de velg. Helemaal perfect....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2004 00:12 #67536 door
Beantwoord door in topic nogmaals witte zijvlakken
er zijn inmiddels twee systemen: het " oude" waarbij de zwarte onderlegring en de witte sierring los op de velg geklemd worden en op hun plek gehouden worden door de RVS sierring en het nieuwe systeem waarbij beide kunststofringen aan de RVS sierring geklemd worden. Dit laatste systeem is bedacht omdat er vele velgen zijn met een rechte buitenste rand waar de kunststofringen niet overheen kunnen klemmen en omdat de RVS sierring eigenlijk te breed is om bij 4 inch velgen de boel goed vast te klemmen. Omdat ik verbrede gesloten velgen heb, heb ik geen last van beide problemen. En ja, 150+ heb ik recent ook wel eens gereden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.